Gå til innhold

bevegelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noe mulighet i det hele tatt å føle bevegelse i uke 10 ? Synes jeg kjenner igjen ploppene fra første graviditet. Men det kan da ikke være mulig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok ikke an. Men man leter jo etter følelsen spesielt når man har kjent det før. Jeg kunne fint trodd jeg kjente bevegelse alt, for det jeg kjenner likner. Men vet jo at det ikke er det, siden jeg er 4+1 liksom.

Anonymous poster hash: ca78d...3d1

Skrevet

Det skal vel egentlig være litt i tidligste laget rundt uke 10 tror jeg. Men det er jo samtidig ingen hemmelighet at når en er gravid for andre, tredje osv gang, kjenner en det tidligere, gjerne fordi en kjenner det igjen.

Med første kjente jeg det i uke 22 troe jeg det var, andre ca uke 18 og nå med tredje har jeg kjent det ca fra uke 14.

Men vi er alle forskjellige, så hvem vet? :)

Anonymous poster hash: 74bcf...9d5

Skrevet

Det du kjenner er nok luftbobler og andre ting som beveger seg der, alt driver jo å flytter på seg nå. Fosteret beveger seg ikke noe særlig enda i uke 10.

Anonymous poster hash: 63c90...6c9
Skrevet

De to siste graviditetene har jeg kjent liv i slutten av uke 11.
10 tror jeg faktisk er litt for tidlig.
Kjenner selv små plopp som kjennes typisk ut som en bitteliten inni der, men nei, tviler, så legger ikke noe i det.
Når jeg nærmer meg uke 12, så får vi se.
Vet jeg kjente disse ploppene de to siste gangene pgså, men plutselig en dag, kjentes det annerledes ut, som en bitte liten fisk, og da visste jeg at det ikke var ploppene som var den lille.

Skrevet

Er også 10 uker på vei nå og kjenner det samme, men har lest meg frem til at det nok høyst sannsynlig bare er "leamus" i livmoren, fordi den vokser og strekker mye på seg nå. Kjenner det igjen fra de forrige svangerskapene også, og vet at selv om det ikke er fosteret jeg kjenner så er det et godt tegn på at alt vokser og gror som det skal der inne :)

Anonymous poster hash: baabc...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...