Gå til innhold

Fryseforsøk-er j blitt gravid eller ikke?

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen som har vært bort i fryseforsøk kan hjelpe meg! Vi satt inn to egg fra frys og j fikk possitiv test, men begynte å blø i uke fem. Uke seks så man ingenting på ultralyd og d ble snakk om abort. J tok to blodprøver etter dette en i uke 6 som var på 690hcg, 6d etter hadde d steget til 2180. I dag har vi vært på ny ultralyd uke 7+3, da så man plutselig to fostersekker (de har kommet i løpet av uken). Men legen var usikker, han mente han burde ha sett mere nå, skal på ny ul om en drøy uke. Dette er ganske slitsomt, j vet ikke hva j skal tenke,, er j gravid eller er j ikke? Noen med erfaringer rundt fryseforsøk??

Fortsetter under...

Så tungt å måtte gå gjennom så mange opp og nedturer på ett forsøk. Det eneste jeg vet er at hcg burde doble seg daglig mener jeg? Jeg hadde vel hcg på 220 på rugedag 14 eller 15, hcg hadde steget til 788 to dager etterpå. Er gravid med tvillinger i uke 19 nå. Håper det går bra med deg og dine. Klem!

For lite informasjon til å kunne konkludere. Hcg-stigningen er lavere enn normalt, og det er normalt å se foster (litt uformelig, grå bønne med blinkende hjerte på det stadiet). Det er nok ikke så lett å bli klokere før ul-kontrollen, dessverre. Håper alt er bra:-) Jeg hadde en dårlig hcg-stigning på 2 dager, som normaliserte seg de neste 3 dagene. Ønsker deg masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...