Gå til innhold

Hva tenker dere om Carina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pent, og passer med Julia:) Fint skrevet med både C og K. Synes det er litt mindre fint på trøndersk, særlig de "bredeste" variantene.. ("CarrinA", hardere, to r´er og trykk på A, i stedet for "CarIna" med trykk på i. Men fint uansett. :) Og er vel litt mindre vanlig nå enn Eline, og i alle fall enn Sarah.

Anonymous poster hash: 4bd71...486

Annonse

hvorfor er du ute etter meg hele tiden? gjort deg noe?? jeg kommer til og rappoterer deg, trenger ikke plage meg, sjalu på livet mitt eller?? siden du gjør alt for og ødelegge for meg, NEI , er ikke jeg som har laget dette innlegget, og har ikke skrivet innlegg her på lenge

hvorfor er du ute etter meg hele tiden? gjort deg noe?? jeg kommer til og rappoterer deg, trenger ikke plage meg, sjalu på livet mitt eller?? siden du gjør alt for og ødelegge for meg, NEI , er ikke jeg som har laget dette innlegget, og har ikke skrivet innlegg her på lenge

Er det meg du sikter til? I så fall snakker du til feil person. Jeg pleier ikke å kommentere innleggene dine og er ikke ute etter noen som helst. I så fall hadde jeg vel rapportert deg slik du truer meg med. Men du innrømmer jo nå at du er samme person siden du sier vi hele tiden er ute etter deg. (Ser også nå at du har skiftet navn igjen fra gossip girl85 til anonym bruker 1000.) Hvorfor skulle folk prøve å ødelegge for deg? Ødelegge hva? Jeg vet ikke hvem du er "in real life" så vanskelig og gir lite mening å være sjalu på en anonym bruker på et forum. Jeg har ikke noe imot folk som lager mange tråder, men man trenger jo ikke dikte opp historier som ikke er sanne. Man kan fint spørre om meninger uten å lyge i ett sett. God helg! :)

Anonymous poster hash: d32b8...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...