Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Isåfall -leser du hver eneste kveld i er gitt antall timer? Har barn så jeg kan studere etter kl 20 hver dag, til ca 23.. Max! Litt mer i helger . Tar ting kjapt Noen med erfaring ?? Anonymous poster hash: 11d5c...a05
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Jeg jobber og studerer 100%.Studerer ikke nettbassert, men på et studie uten særlig obligatorisk undervisning.Jeg har sjelden mulighet til å gå på forelesninger, så i realiteten studerer jeg på egenhånd. Jeg jobber 80%,i en nattevaktstilling. Har en deltid mellom rundene på natten, så jeg leser mye på jobb, og litt på dagtid. For meg fungerer dette fint, har et halvt år igjen av bachelor nå. Tror ikke jeg hadde klart det hvis jeg hadde en dagjobb der jeg ikke kunne bruke noe av tiden til å lese. Anonymous poster hash: 33320...fce
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Jeg jobber og studerer 100%.Studerer ikke nettbassert, men på et studie uten særlig obligatorisk undervisning.Jeg har sjelden mulighet til å gå på forelesninger, så i realiteten studerer jeg på egenhånd. Jeg jobber 80%,i en nattevaktstilling. Har en deltid mellom rundene på natten, så jeg leser mye på jobb, og litt på dagtid. For meg fungerer dette fint, har et halvt år igjen av bachelor nå. Tror ikke jeg hadde klart det hvis jeg hadde en dagjobb der jeg ikke kunne bruke noe av tiden til å lese. Anonymous poster hash: 33320...fce Jeg har også litt dødtid på jobb selvom jeg jobber på dagen men må nok fokusere på å ta det om kvelden! Sitter nå bare stuck her og ser tv uansett når ungene sover -så kan like gjerne bruke tiden fornuftig -har du klart deg bra eller gjennomsnittlig på eksamener ? Anonymous poster hash: 11d5c...a05
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Jeg holder på nå. Med 3 barn, full jobb og lite søvn på natta så er det hardt, men det går... har B i snitt foreløpig. 2 innleveringer igjen, redd de to kanskje drar ned snittet, haha!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Og nei. Jeg leser ikke de gitte timene. Får se hvordan det har lønt seg. ... eller ikke
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg holder på nå. Med 3 barn, full jobb og lite søvn på natta så er det hardt, men det går... har B i snitt foreløpig. 2 innleveringer igjen, redd de to kanskje drar ned snittet, haha! Wow ! Så flink du har vært da:) er redd jeg ikke kommer til å lese de "gitte timene" selv men har aldri hatt behov for det i andre sammenhenger ! Så får satse på å gjøre som deg, da er du foreløpig et lite forbilde Hvis det er interessant så får man det vel til ! Gratulerer med snart vel overstått Anonymous poster hash: 11d5c...a05
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Jeg studerer ikke enda men planen er ingeniør innenfor noe jeg allerede jobber med .. lettere når man kan litt fra før! Anonymous poster hash: 11d5c...a05
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Jeg studerer ikke enda men planen er ingeniør innenfor noe jeg allerede jobber med .. lettere når man kan litt fra før! Anonymous poster hash: 11d5c...a05 Veldig sant! Jeg tar personal, jobber med det nå. Eneste jeg sliter med er faget lønn, men kommer aldri til å få bruk for det så er ikke så farlig Lykke til med evt studier!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Jeg jobber 100%, 08-16 mandag til fredag og studerer 100%.. Er ikke nettbasert, men ingen obligatoriske forelesninger (har ikke vært på noen) og det meste foregår på nett.. Eneste er at jeg måtte møte opp på skolen på to eksamener før jul, mens de to andre var hjemmeeksamener.. Ligger sånn midt på treet med karakterer, men det fordi jeg har vært mye dårlig i forbindelse med svangerskap, og har derfor lest veldig lite, mye mindre enn det jeg hadde håpet.. Anonymous poster hash: b208c...fde
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Jobber og går to 100% studier. Det går helt fint. Jobber ca 70% Anonymous poster hash: 8e3b2...954
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #12 Skrevet 2. januar 2015 Jobber og går to 100% studier. Det går helt fint. Jobber ca 70% Anonymous poster hash: 8e3b2...954 TO 100% studier ??! Pluss jobb.. Dæven det er tak i enkelte folk altså 👍 Anonymous poster hash: 11d5c...a05
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 Jeg jobber 100%, 08-16 mandag til fredag og studerer 100%.. Er ikke nettbasert, men ingen obligatoriske forelesninger (har ikke vært på noen) og det meste foregår på nett.. Eneste er at jeg måtte møte opp på skolen på to eksamener før jul, mens de to andre var hjemmeeksamener.. Ligger sånn midt på treet med karakterer, men det fordi jeg har vært mye dårlig i forbindelse med svangerskap, og har derfor lest veldig lite, mye mindre enn det jeg hadde håpet.. Anonymous poster hash: b208c...fde Til å ha lest litt lite, være dårlig pluss jobbe så synes jeg midt på treet er veldig bra Anonymous poster hash: 11d5c...a05
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #14 Skrevet 2. januar 2015 Jeg jobber og studerer 100%.Studerer ikke nettbassert, men på et studie uten særlig obligatorisk undervisning.Jeg har sjelden mulighet til å gå på forelesninger, så i realiteten studerer jeg på egenhånd. Jeg jobber 80%,i en nattevaktstilling. Har en deltid mellom rundene på natten, så jeg leser mye på jobb, og litt på dagtid. For meg fungerer dette fint, har et halvt år igjen av bachelor nå. Tror ikke jeg hadde klart det hvis jeg hadde en dagjobb der jeg ikke kunne bruke noe av tiden til å lese. Anonymous poster hash: 33320...fce Jeg har også litt dødtid på jobb selvom jeg jobber på dagen men må nok fokusere på å ta det om kvelden! Sitter nå bare stuck her og ser tv uansett når ungene sover -så kan like gjerne bruke tiden fornuftig -har du klart deg bra eller gjennomsnittlig på eksamener ? Anonymous poster hash: 11d5c...a05 Jeg ligger på C og B, ca like mange av hver. Synes det er helt greit, med tanke på at jeg samtidig jobber så mye som jeg gjør. Hvis jeg hadde hatt tid til å lese mer hadde jeg helt klart kunnet gjort det bedre, og ville nok kunne hevet snittet vertfall til B. Men siden jeg ikke råd til å kutte ned på jobb, er jeg rimelig fornøyd med resultatene som de er. Anonymous poster hash: 33320...fce
Høstduft Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 Spør igjen jeg hvilke nettbaserte studier har dere valgt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2015 #16 Skrevet 2. januar 2015 Spør igjen jeg hvilke nettbaserte studier har dere valgt? Jeg svarte lenger opp
Soon to be mum Skrevet 2. januar 2015 #17 Skrevet 2. januar 2015 Jeg studerer ikke enda men planen er ingeniør innenfor noe jeg allerede jobber med .. lettere når man kan litt fra før! Anonymous poster hash: 11d5c...a05 Veldig sant! Jeg tar personal, jobber med det nå. Eneste jeg sliter med er faget lønn, men kommer aldri til å få bruk for det så er ikke så farlig Lykke til med evt studier! Jeg mener å ha fått med meg at du er helsesekretær? Dette studiumet du tar, er det som en videreutdanning som helsesekretær eller holder du på med en omskolering? Jeg spør fordi jeg er helsesekretær selv, og ønsker å komme meg videre på et eller annet vis. Har hatt gode jobber så langt med en mix av vanlig helsesekretæroppgaver og lederassistentoppgaver, men ønsker å gå mer i retning av rene lederassistentoppgaver. Så jeg har tenkt å ta noe videreutdanning eller nyttige kurs, men aner ikke hva. Blir skikkelig frustrert, så tenkte å høre hva du har som mål med din utdanning? Hvor tar du utdanningen din? Kanskje jeg har surret meg inn i en ensporet tankegang.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Jobber 100 og studerer 50, hadde ikke greid mer. Studerer Engelsk. Men det må sies at jeg jobber mye mer nå enn da jeg studerte ikt på heltid..
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2015 #19 Skrevet 2. januar 2015 Jeg studerer ikke enda men planen er ingeniør innenfor noe jeg allerede jobber med .. lettere når man kan litt fra før! Anonymous poster hash: 11d5c...a05 Veldig sant! Jeg tar personal, jobber med det nå. Eneste jeg sliter med er faget lønn, men kommer aldri til å få bruk for det så er ikke så farlig Lykke til med evt studier! Jeg mener å ha fått med meg at du er helsesekretær? Dette studiumet du tar, er det som en videreutdanning som helsesekretær eller holder du på med en omskolering? Jeg spør fordi jeg er helsesekretær selv, og ønsker å komme meg videre på et eller annet vis. Har hatt gode jobber så langt med en mix av vanlig helsesekretæroppgaver og lederassistentoppgaver, men ønsker å gå mer i retning av rene lederassistentoppgaver. Så jeg har tenkt å ta noe videreutdanning eller nyttige kurs, men aner ikke hva. Blir skikkelig frustrert, så tenkte å høre hva du har som mål med din utdanning? Hvor tar du utdanningen din? Kanskje jeg har surret meg inn i en ensporet tankegang. Det stemmer Det er fagskole, etterutdanning. Vet det finnes administrasjonshelsesekretær, hvor man er kvalifisert til å være leder feks for sekretærene på sykehusene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2015 #20 Skrevet 2. januar 2015 Jeg studerer ikke enda men planen er ingeniør innenfor noe jeg allerede jobber med .. lettere når man kan litt fra før! Anonymous poster hash: 11d5c...a05 Veldig sant! Jeg tar personal, jobber med det nå. Eneste jeg sliter med er faget lønn, men kommer aldri til å få bruk for det så er ikke så farlig Lykke til med evt studier! Jeg mener å ha fått med meg at du er helsesekretær? Dette studiumet du tar, er det som en videreutdanning som helsesekretær eller holder du på med en omskolering? Jeg spør fordi jeg er helsesekretær selv, og ønsker å komme meg videre på et eller annet vis. Har hatt gode jobber så langt med en mix av vanlig helsesekretæroppgaver og lederassistentoppgaver, men ønsker å gå mer i retning av rene lederassistentoppgaver. Så jeg har tenkt å ta noe videreutdanning eller nyttige kurs, men aner ikke hva. Blir skikkelig frustrert, så tenkte å høre hva du har som mål med din utdanning? Hvor tar du utdanningen din? Kanskje jeg har surret meg inn i en ensporet tankegang. Det stemmer Det er fagskole, etterutdanning. Vet det finnes administrasjonshelsesekretær, hvor man er kvalifisert til å være leder feks for sekretærene på sykehusene. Tar det på nki. Mål? Lære mer av hva jeg egentlig gjør? Jobber ikke som helsesekretær, men har jo utdanningen og noen års erfaring i bunn. Nå jobber jeg som sekretær med lederstøttefunskjon, og mye personalansvar
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #21 Skrevet 2. januar 2015 Jobber og går to 100% studier. Det går helt fint. Jobber ca 70% Anonymous poster hash: 8e3b2...954 TO 100% studier ??! Pluss jobb.. Dæven det er tak i enkelte folk altså 👍 Anonymous poster hash: 11d5c...a05 Jeg kjeder meg fort Anonymous poster hash: 8e3b2...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå