Gå til innhold

Hva ville du tenkt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Går rett på sak.. EL 17.desember, festeblødning 25.desember, og 28.desember begynte jeg å blø (søndag). I dag er det fredag, og jeg blør fortsatt, men ikke like mye som en vanlig mens. Vært litt spotting (brunt), litt blank/rosa utflod og litt friskt blod.

Fikk svak positiv test tirsdag 30.desember, og den var litt sterkere de to neste dagene. Testa nå midt på dagen med cb digital, den viste gravid 2-3.

Hvor lenge må jeg vente før jeg vet om dette har gått bra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144190255-hva-ville-du-tenkt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

om jeg kan komme med råd: jeg jobber som legesekretær, når pas ringer oss pga blødning i tidlig sv.skap, så er det dessverre noenting verken en lege eller noen kan hjelpe deg med. Dersom du nå er på vei til å kunne miste, så er det virkelig ingenting å gjøre...

man vil heller ikke se noenting på innvendig ul før i minst uke 5-6.. man både, unnskyld meg misbruker helsevesnet på så altfor undøvendige ting, som verken en lege eller verdens beste gyn kan gjøre noe med, og hauser opp seg selv ved å trenge å henvises her og der og blodprøver for sjekk av hcg i det hele tatt før ikm, så er virkelig ikke rart vi på legekontorer har mye og gjøre..

dersom du nå er på vei til å miste, så tenk heller at du iallefall kan bli gravid... og masse lykke til om det trengs <3

(dette er ikke et innlegg for å virke som den bitcha, men prøver å være realistisk her- da det kan ta helt av her inne med spm og bekymringer og alt ) sier ikke du er hysterisk, men som sagt er det ikke vits å ringe ned legen pga dette...

la naturen gå sin gang også skal du se den sitter neste gang )

Anonymous poster hash: 7cac6...7b7

Jeg hadde bestilt en tidlig ul, og forstatt og testet med digital for å se om den etterhvert viser 3+, og holder seg er.

Mange blør i begynnelsen av svangerskap uten at det er noe galt. 

Anonymous poster hash: db561...a45

ser ikke noe på så tidlig ul, ikke innvendig engang, da får man bare beskjed om tom forstersekk og det er da hvertfall unødvenig ekstra bekymring

Annonse

Takk for informerende svar, spesielt du som er legesekretær. Da venter jeg litt og tar en ny test, så kan jeg jo bestille en privat ul hvis testen fortsatt er positiv, om noen uker.

ønsker deg masse lykke til selvsagt, mer enn noe annet :)

• 2 uker senere...

En liten oppdatering fra meg... Tok clearblue test i dag, fikk da 3+. Har testet hver dag, og testene blir sterkere. Tolker det som gode tegn. Har ikke blødd noe siden tirsdag. Skal på privat UL på torsdag, da skal jeg være 6+1. Og tiden nå går så utrolig sakte! 😁 Vet det ikke er sikkert vi ser noe, men håper jo på det beste. Vil også utelukke graviditet utenfor livmoren, selv om det vel egentlig ikke er noen indikasjoner på at jeg skulle ha det...

En liten oppdatering fra meg... Tok clearblue test i dag, fikk da 3+. Har testet hver dag, og testene blir sterkere. Tolker det som gode tegn. Har ikke blødd noe siden tirsdag. Skal på privat UL på torsdag, da skal jeg være 6+1. Og tiden nå går så utrolig sakte! Vet det ikke er sikkert vi ser noe, men håper jo på det beste. Vil også utelukke graviditet utenfor livmoren, selv om det vel egentlig ikke er noen indikasjoner på at jeg skulle ha det...

legesekretæren her ønsker deg masse lykke til og syntes dette var en kjempe hyggelig oppdatering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...