Gå til innhold

Ny Facebookgruppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke et kuppforsøk, men nå oppretter jeg en ny Facebookgruppe, siden det er vanskelig å komme seg på den som først ble opprettet. Vi kan alltids flytte over dit om problemet løser seg😊

Slik gjør du det: søk etter meg, Ellen Marie Rousing. Du finner meg som Victoria Campbell med pikenavnet i parentes. Klikk på profilen min og send meg en melding om at du ønsker å bli medlem av juligruppa.

Sees på Facebook!

Skrevet

Så bra! Jeg har sendt deg en melding :-)

Skrevet

Nå har jeg blitt invitert til en mye større gruppe, så om dere legger meg til som venn, så har jeg mulighet til å legge dere til der! Slett meg gjerne etterpå om ønskelig😊

Skrevet

Lagt det til som venn :) Legger du meg til?

Skrevet

Har jeg husket å legge til alle som har lagt meg til som venn? Hvis ikke er det bare å sende meg en påminnelse;)

Skrevet

Har sendt deg privat melding på face. Men ikke fått noe svar ;-)

Skrevet

Har også sendt melding men ikke fått svar.

Skrevet

Kan noen dom er med i gruppen legge oss til?

Skrevet

Jeg kan legge til dere som ikke har blitt med enda, men vi må være venner på fb for at det skal gå. Åshild Haga, profilbilde av mannen og guttene. :)

Skrevet

Ble heldigvis lagt til av ei venninne som også skal ha i juli! Så havna inn på samme gruppe allikevel😜

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg vil gjerne bli med. :) Jeg tror du kan også invitere via e-post i de fleste grupper på fb.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg vil være med!! Hvordan går jeg fram? Mitt navn er Cathrine Frederich..

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg vil også være med.. Noen som kan hjelpe meg med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...