LillePunk Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Tok billigstrimmel-test på kvelden 30. januar. Fikk etter et minutt en veldig svak strek, som ble liiitt sterkere etter enda et minutt. Den ble på langt nær like sterk som kontrollstreken, men jeg så den tydelig. Tok da senere en CB med ukesindikator og den viste Gravid 1-2. Testet på morgenurin i går med billigstrimmel-test og ukesindikator igjen, og fikk samme resultat. Ikke noe sterkere strek. Så tok jeg test nå på kvelden, og fremdeles veldig svak strek. Noen som har opplevd å bruke litt tid på å få sterkere strek på slike tester? Er litt redd for at det går gale veien :/ Jeg hadde IKM i går, og er vel ca 4+3 i dag. Endret 1. januar 2015 av Håpefull86
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Hvor langt mener du at du er på vei da? Anonymous poster hash: 325f9...419
LillePunk Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2015 4+3 så er jo ikke så langt, akkurat. IKM i går.
LillePunk Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2015 Cb med ukeindikator viste 2-3 i dag. Så da ser jeg bort fra billigtestene og satser på at det går riktig vei
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Så bra! Anbefaler deg å legge vekk testene nå. Ettersom Hcg-nivåene i kroppen din stiger nå de kommende ukene, vil de ganske raskt bli så høye at de slår rart ut på strimler og andre tester som viser streker. De vil etterhvert ikke bli sterkere, men faktisk svakere, selv om hcg-nivået ditt er veldig høyt. Legg vekk alt av tester nå framover, det gir bare bekymringer (snakker av egen erfaring...) Anonymous poster hash: 5b997...a4a
Krumelur Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Hvis det er ebay-tester er min erfaring at det tar litt tid før streken blir sterk. Ellers vil jeg også råde deg til å legge bort testene nå, gratulerer med graviditeten
LillePunk Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2015 Tusen takk for tilbakemeldingene. Ja, merker at det skapte mer uro enn betryggende effekt å teste videre nå. Da gjør jeg som dere sier og lar positiv være positiv, og tar det med med ro
Leirha Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Ebay tester har jeg opplevd at aldri blir skikkelig sterke. Jeg fikk min første sterke strek (billige-tester.no) da jeg var 8 uker på vei.CB ble ikke sterk før i uke 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå