Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg laga alltid ferdige MME blandinger for et døgn. Om natta var det ned på kjøkken, varme flaska i mikroen mens  jeg stod  der i halvsøvne. Opp igjen- mate mini- ferdig-sove :) Funka for oss! :) Av og til hadde jeg ferdige nanlblanding i slike kartonger som var da i romtemp, og bare helte den over i flaska. Men det var visst vi var på overnatting :)

Anonymous poster hash: 49460...4ca

Vi har alltid ferdig kokt vann på termos(avkjølt). Vi måler opp riktig mengde i flasker også har vi mmedoseringsboks som vi har i riktig mengde mme i. Så om natten er det bare å sette flaska i micro'n og helle oppi ferdig målt pulver. Tar 1/2 min👍

Anonymous poster hash: 92baa...079

De har visst gått bort fra at ferdiglaget MME er ok i ett døgn. Nå skal den drikkes fersk! Her har jeg kokt vann og hatt på rene flasker i kjøleskapet med riktig mengde.. Rett i microen og så i pulver.. Tar ikke mange sekundene.. Har man soverom i en annen etasje kan man evt ha termos med litt varmt vann på nattbordet.. Man finner sine triks;-)

Annonse

Den bør jo ikke stå noe særlig etter at den er laget. Har ikke trengt det selv, men har hørt andre ha varmt vann på termos og kaldt (kokt) vann i flaske. Så har de funnet ut hvor mye av hver som trengs for at det blir passelig

Det er sånn jeg gjør det. Trenger ikke å gå ut av senga. Deilig.

Anonymous poster hash: f05a1...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...