Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Er så forkjølet og så fant jeg en nesespray i medisinskapet. Nå er jeg usikker på om den er åpnet og brukt før (ser full ut). Holdbarhetsdatoen er god, så den er ikke utgått på dato. Men kan jeg bruke den selv om den kanskje har vært åpnet og brukt før? Anonymous poster hash: 19af7...15c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Er så forkjølet og så fant jeg en nesespray i medisinskapet. Nå er jeg usikker på om den er åpnet og brukt før (ser full ut). Holdbarhetsdatoen er god, så den er ikke utgått på dato. Men kan jeg bruke den selv om den kanskje har vært åpnet og brukt før? Anonymous poster hash: 19af7...15c Nei. Åpnet nesespray kan bare brukes i 14 dager etter den er åpnet Anonymous poster hash: 34828...76f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Har gjort det flere ganger, lever ennå. Anonymous poster hash: a76fe...9f1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Jeg gjør det å den fungerer alltid. Da tenker jeg på nesespray for forkjølelse. Er det spesielle medisiner du tenker på ville jeg vurdert det annerledes. Anonymous poster hash: 6449f...284
klg,2 boys now:) Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Kjør på. Eneste som kan være endret er styrken på sparayen
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Er så forkjølet og så fant jeg en nesespray i medisinskapet. Nå er jeg usikker på om den er åpnet og brukt før (ser full ut). Holdbarhetsdatoen er god, så den er ikke utgått på dato. Men kan jeg bruke den selv om den kanskje har vært åpnet og brukt før?Anonymous poster hash: 19af7...15c Nei. Åpnet nesespray kan bare brukes i 14 dager etter den er åpnet Anonymous poster hash: 34828...76f Hvor står det??Tror det er få personer som gidder å kjøpe ny nesespray når du allerede har en fra før av fra sist du var forkjølet. Jeg brukte en nesespray som var gått ut på dato for 5 ÅR siden,den funket likevel. Anonymous poster hash: 1a11d...61d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Er så forkjølet og så fant jeg en nesespray i medisinskapet. Nå er jeg usikker på om den er åpnet og brukt før (ser full ut). Holdbarhetsdatoen er god, så den er ikke utgått på dato. Men kan jeg bruke den selv om den kanskje har vært åpnet og brukt før?Anonymous poster hash: 19af7...15c Nei. Åpnet nesespray kan bare brukes i 14 dager etter den er åpnet Anonymous poster hash: 34828...76f Troll, eller lite smart? Anonymous poster hash: 4c40b...bce
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Hehe.. Skulle tatt seg ut om en ikke kunne bruke en åpnet nesespray. Anonymous poster hash: 8a25a...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå