Gå til innhold

Feil på ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min fetter fikk en veldig feminin gutt :D  De hadde fått beskjed om jente ut kom en gutt   ALT de hadde kjøpt var rosa og blonder så vi lo godt da vi fikk se de første bildene ( De måtte ha med klær til bruk på sykehuset så de måtte begynne å bruke blondene :))

Jeg har to venninner som har fått beskjed om at de venter gutt på OUL, og ut kom det jenter hos begge :)

Men det er vel ikke så veldig vanlig at det ikke stemmer det som en får høre på OUL. På tidlig UL, derimot, har jeg inntrykk av at det oftere ikke stemmer. Men jeg har også flere venninner som allerede i uke 12 har fått beskjed om hvilket kjønn det ser ut for at det skal bli, og at dette har stemt. Tror jeg vet om flere som har fått beskjed om rett kjønn rundt uke 12, enn de som har fått beskjed om feil kjønn.

Anonymous poster hash: e3227...45c

Annonse

Vi fikk vite ved ca12uker at det var jente, de var 98%sikre! Vi trodde det frem til uke 28. Da hadde heldigvis en ekstra ul pga et prosjekt vi var med på, og da ble det endret til gutt. Akkurat når svigermor var ferdig med rosa hentesett! Men ho rakk å strikke ett blått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...