Gå til innhold

Er 158 høy, og veier nå 65 kg

Anbefalte innlegg

Har gått ned fra 76 kg de siste mnd, men målet er 57 kg.

Ifølge Bmi kalkulator er jeg overvektig, men begynner å føle at kroppen ser bra ut nå.

"Lov" å være fornøyd med hvordan jeg ser ut, selv om jeg pr def er overvektig?

Anonymous poster hash: ad630...cf8

Fortsetter under...

Jeg er 161 å veier 62 kg nå! Det er lenge siden jeg har følt meg så bra med meg selv å jeg tror det er mye viktigere enn hva en bmi kalkulator sier! Den tar ikke hensyn til hverken muskelmasse eller benbyggning!

Mannen min syns også jeg ser flott ut å merker også at jeg føler meg mer fornøyd med meg selv enn på lenge!

Anonymous poster hash: 8d9ec...249

160 og 49 kg her. Er fornøyd med noe, men har faktisk stor rumpe og veldig dissende tykke lår. De gnisser mot hverandre når jeg går. Er rimelig utrent, så der ligger kanskje mitt "problem" Vekta i seg selv har nok lite å si for om man trives med kroppen. Er du frisk og rask og føler deg fin så er den vekten du har rett for deg :) Kroppene er bygd så forskjellig at vekten ikke kan sammenlignes.

Anonymous poster hash: 2d06e...18c

Jeg er 160. Jeg er ganske "grov" med brede skuldre. Jeg trives best når jeg veier rundt 65. Det er egentlig overvekt i forhold til bmi. Det er vekten som er naturlig når jeg spiser sunt og er regelmessig i aktivitet.

Slapp av og vær fornøyd med at du har vekten som passer for deg.

Anonymous poster hash: 4f92d...388

Annonse

Klart du skal være fornøyd, du har vært/er kjempeflink👏👏👏 sikker på at du ser strålende ut. Selv er jeg 167 cm og har akkurat bikket 80 kg🙊 men er høygravid, da, så regner med jeg snart blir kvitt noen av kiloene :)

Anonymous poster hash: a8f42...260

wow flinka, jeg er like høy og veier 66 kg. (iallefall gjorde jeg det før jul) jeg begynner å bli veldig fornøyd !

Klapp deg selv på skuldra. bmi er bare en indikasjon , stemmer ikke på alle. og det vikitgste er hva man føler sjøl ;) 

Anonymous poster hash: 61911...afe

Jeg er like stor som deg, både i høyde og vekt. Jeg har gått opp 11 kg de 3 siste årene. Jeg kunne vært fornøyd med kroppen hadde det ikke vært for at jeg har en bollete deig av en mage :(

Hadde kiloene vært bedre fordelt så hadde det kanskje ikke plaget meg.

Men så lenge du selv er fornøyd med deg selv så gi beng i hva tallet på vekta sier!

Har ei venninne som er like høy, men veier litt mer, enn meg, men kiloene sitter "penere" på henne. Hun ser flott ut :)

Og en ting til, så flink du har vært med vekttapet, hi :)

Anonymous poster hash: b8892...538

Jeg er like høy og veier 56 kilo, men jeg er slapp i kroppen etter 6 mndrs treningsopphold. Tror vekta vil stige når jeg setter muskler igjen, så hvis du har mye muskler og fin fordeling er du nok smellvakker og helt perfekt!

Men, litt kjip skal jeg være.. Når jeg gikk ned i vekt var jeg også veldig fornøyd når jeg så 65 tallet, og mente jeg så bra ut! Men når jeg ser på bilder nå, så ser jeg jo at jeg var tjukk fortsatt,bare mindre enn før. Men det syntes jeg jo ikke når jeg var der, for jeg var jo mye slankere enn utgangspunktet! Bare en liten varsku, men er du fornøyd så slapp av med det :)

Anonymous poster hash: 1521e...c2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...