Gå til innhold

Symptomer borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå gravid i uke 10,går inn i uke 11 på Onsdag,og har så og si mistet alle symptomer.Ingen tunge bryter el matsug. Eneste var at jeg kjente lukta av søppel tidligere i dag og måtte spy. Leste av ei annen her at om symptomer forsvinner kan det Være en MA. Har ikke hatt blødninger (kun 2 bitte små lyyyyse rosa dråper for en ukes tid siden) Synes jeg kjenner noe i magen da (ja jeg vet det er for tidlig å kjenne spark) Kjenner jeg blir uvel og får halsbrann mens jeg skriver dette. Føler meg så du liksom,vet jo at alle svangerskap er ulike.. 😛 Vel vel GODT NYTT ÅR til dere alle.. 💟

Anonymous poster hash: 7c62a...c0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare at du er redd for MA vi blir alle paranoide en gang i blandt :D så lenge du har noen symtomer så er du fortsatt gravid :) mister du så forsvinner absolutt alle symtomer på dagen :) ikke vær bekymret det går nok helt fint for deg ❤️

Skrevet

Det er også slik at de fleste symtomer roer seg veldig rundt uke 11-12 :) mine forsvant helt i uke 11 og kom litt tilbake i uke 13 :D

Skrevet

Jeg har ikke hatt ømme bryster i det hele tatt. Men har vært skikkelig kvalm i flere uker for så at det har gitt seg helt og kommer plutselig tilbake.eneste som henger i hele tiden er lukter. Slapp av og nyt det er mitt råd til deg. Når alle plagene forsvinner husket jeg at jeg ikke følte meg gravid overhodet med 1.mann før ord.ul uke 18. Og veldig gravid fra jeg kjente spark i uke 20. Jeg er 10+4 i dag og tenker det skal mye til for å miste nå 😊

Skrevet

Det att du spyr av lukter og har halsbrann vil jeg absolutt kalle symptom :)

Jeg var litt i stuss om jeg burde skrive dette, da jeg ikke vil bekymre deg, for du har ingen grunn til det! Men jeg vil ikke at det skal være så mye feil informasjon der ute.Man kan ha symptom hele veien selv om man har opplevd MA. Ofte forsvinner alle/noen symptomer, men ikke alltid. Jeg mistet kvalmen (og reaksjonen på lukter) da barnet døde i uke 9, men var ekstremt trøtt frem til uke 12 og hadde ømme bryster da jeg mistet.

Samtidig vil jeg si at symptomene har komt og gått denne gangen også, uten att det er noe feil :)

Jeg håper ikke dette bekymrer deg, for MA er uvanlig og jeg tror absolutt ikke at det er noe som vil skje med deg! Også vil jeg legge til att viss det du har kjent er strekkesmerter så er det ett av de beste tegnene du kan ha på att alt er i orden. Men også dette symptomet kan komme og gå. Og noen kjenner det ikke i det hele tatt..

Skrevet

Det er jo også sånn at symptomene har en tendens til å roe seg og forsvinne fra denne tiden av.
Er også uke 10 og skifter uke på onsdager og har også tenkt over at symptomene har blitt svakere og svakere.
Har fortsatt litt tunge bryster og reagerer på parfymelukter, men ellers så er det veldig lite av det meste.

Skal på ultralyd på onsdag, siden jeg sliter med så mye blødninger, og syns egentlig det er skumlere enn at symptomene forsvinner.

Skrevet

Det er jo også sånn at symptomene har en tendens til å roe seg og forsvinne fra denne tiden av.

Er også uke 10 og skifter uke på onsdager og har også tenkt over at symptomene har blitt svakere og svakere.

Har fortsatt litt tunge bryster og reagerer på parfymelukter, men ellers så er det veldig lite av det meste.

Skal på ultralyd på onsdag, siden jeg sliter med så mye blødninger, og syns egentlig det er skumlere enn at symptomene forsvinner.

Lykke til😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...