Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Og vil si om de synes det funker eller ei?link;http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/FAST-Shampoo--Conditioner-2x360-ml/PID-937544.aspx Anonymous poster hash: 55c83...e0d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 takk for svar, mammadrøm. hvor lenge brukte du greiene før du eventuelt gav opp? Anonymous poster hash: c7b12...089
JessicaM50 Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Om du ønsker lenger hår er dyr shampoo og balsam en dårlig investering. Håret vokser innenfra, og det er dermed fysisk umulig at en shampoo kan få det til å vokse fortere. Dessverre.. Men skulle selv ønske det var så enkelt! D-vitamin kan regulere gener som fremmer hårsekkens vekst, så kanskje du kan forsøke det?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 ja! jeg ønsker meg lengre hår! :-) etter 10 år sparing har ikke tustene på siden kommet seg lenger enn til haken - og det er bare tragisk. tykt hår, men det vil fader ikke vokse med seg. kun det i nakken voser ned i en sørgelig spiss. :-/tusen takk for tips, Jessica - jeg skal ta d-vitamin (b-vitamin har ikke hjulpet meg på disse 10 årene) Anonymous poster hash: c7b12...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå