Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har lyst til å melde meg på et løp, for å å muligens få ekstra motivasjon til livstilsending. Men hvor finner jeg info om sånt. Noen som vet om noen løp som jeg kan delta i, gjerne på sørlandet, men og andre plasser. Det trenger absolutt ikke være så stort som sentrumsløpet, alt er av interesse. Eller er det noen som vet om noen nettsider hvor jeg kan finne oversikt ang dette? Anonymous poster hash: 45a56...d81
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Dytter litt Anonymous poster hash: 45a56...d81
Gustav Klitt Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Google: Holmenkollstafetten, Sørkedalsløpet og Nøklevann rundt. Vet også at det finnes en egen nettside med oversikt over løp, så det kan du jo også lete deg fram til
aanonym Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har lyst til å melde meg på et løp, for å å muligens få ekstra motivasjon til livstilsending. Men hvor finner jeg info om sånt.Noen som vet om noen løp som jeg kan delta i, gjerne på sørlandet, men og andre plasser. Det trenger absolutt ikke være så stort som sentrumsløpet, alt er av interesse.Eller er det noen som vet om noen nettsider hvor jeg kan finne oversikt ang dette? Anonymous poster hash: 45a56...d81 http://www.msm.no
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Iform løpet som går 30. Mai. Der har du både 5 og 10 km. Sentrumsløpet som du selv nevner 25. April. Oslo marathon den 19. September, her har du mange forskjellige løyper, både de under 10 km, samt 10, 21 og 42 km. Anonymous poster hash: 381ee...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå