Gå til innhold

Pattaya - Thailand?

Anbefalte innlegg

Noen som har vært i Pattaya? Og kan gi sin ærlige beskrivelse av stedet??

Har inntrykk av at d er et harry sted, fullt av nordmenn 50-70 år på trygd, på fylla, etc

Mannen har lyst for svigers har hus der (de passer forøvrig 100% inn i mine antagelser...), jeg kjenner at d er 100 steder jeg heller reiser til!

Anonymous poster hash: 835b6...a6d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189819-pattaya-thailand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bodd i Pattaya og elsker den byen!

Min far bodde der i 15 år.

Det er mange nordmenn i Pattaya, men det er det også i andre store byer i Thailand.

Det er urolig mye å finne på der, mange gode restauranter og lange strender.

Pattaya blir kalt østens riviera.

Det er mange øyer man kan dra til feks koh chang, ko samet og rett utenfor Pattaya ligger det også noen fine øyer.

Er bare 3 timer til Kambodsja.

Har vært der en gang og føler ingen trang til å dra tilbake. Ikke var det fint der og i walkingstreet var det bare bråk og halvnakne damer (og menn :P) på hver eneste bar. Vi tok ei ferge til ei øy som heter koh larn og der var det superfint, strender som man forbinder med Thailand. Var der flere dager.

Jeg syns det var fint der, var i walking street bare en gang (hvor de fleste prostituerte var). Det er jo masse fine steder i byen og ved havet! :) Tips; ligg litt utenfor Byen, da får du nydelig privat Strand :)

Anonymous poster hash: db004...460

Annonse

Tja, hvis du ønsker å legge igjen penger et sted hvor både kvinner, menn og barn er seksuelle salgsvarer så :) Jeg personlig legger ikke igjen penger slike steder. Det er ikke sånt jeg ønsker å støtte.

(og jo - når du kjøper klær eller andre ting går ofte en andel til noen de "leier" plassen av, og disse bakmennene driver ofte innen sexindustrien.)

Anonymous poster hash: 6d5ef...942

Min far har hus der med sin norske kone. Likevel er det det siste stedet jeg hadde dratt. Det er et høl med prostitusjon på hvert gatehjørne, fulle russere/tyskere/nordmenn, ville aldri tatt med barnet dit.

Anonymous poster hash: 98c7f...232

Jeg synes det var et forferdelig sted - sammenlignet med andre plasser (jeg gjetter faktisk de fleste) steder i Thailand. Litt som å oppholde seg i en bakgate når du er på en storbyferie.

Men de prostituerte er fascinerende synes jeg . Særlig de som er menn 😊

Fulle nordmenn/tyskere/russere finner man over alt i Thailand!

Pattaya er mye mer enn Walkingstreet og prostituerte.

Det finnes veldig mye å gjøre der, masse utflukter og øyer man kan dra til.

Hvor i Pattaya bor svigerforeldrene dine da Hi?

Annonse

Da har du ikke vært på de rette stedene. Det finnes steder med annet klientel også.

Anonymous poster hash: 98ca6...be9

Det gjør det helt sikkert, men på det fleste turiststeder finner man fulle skandinavere/russere ol.

Jeg kjenner Pattaya bedre enn min egen bukselomme og vet det er så mye mer der.

For meg blir det litt som å si at Oslo kun er karl Johan som er fylt med prostituerte og tiggere!

Huff...mange gamle gubber fra alle verdens kroker som går rundt å leier på unge thaijenter eller thaigutter, eller unge thaigutter som vil være thaijenter.

Mannfolk kan ikke gå ute uten å få tilnærmelser.

Mitt inntrykk fra egne opplevelser, men dette var for 12 år siden.

Hvis jeg var deg ville jeg reist og gjort opp min egen menig. Når foreldrene hans har hus der kan de mest sannsynlig vise dere en bedre side av Pattaya. Regner med de ikke mesker seg i prostituerte.

Anonymous poster hash: 51f9d...f62

Pattaya er mye mer enn Walkingstreet og prostituerte.

Det finnes veldig mye å gjøre der, masse utflukter og øyer man kan dra til.

Hvor i Pattaya bor svigerforeldrene dine da Hi?

Er ikke sikker, men kan d være Jomtien Beach tro... De bor i et kompleks med maaange nordmenn i.

Anonymous poster hash: 835b6...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...