Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Del Skrevet 30. desember 2014 Min nesten helt nye, dyre (!) oppvaskmaskin trenger service. Egentlig bare en bagatell ift lukking av døren. Ringte først julaften, da hadde de ikke folk til å sende ut (forståelig nok), så han ba meg ringe opp igjen mandag 29. Ringte i går, å forklarte problemet. Først 14. januar kan de komme! Å da kan de ikke heller gi meg noe nærmere tidspunkt enn mellom 08:00 og 16:00. De ringer 30 min før. Blir gal av sånne avtaler. Er ikke bare bare å slippe alt en har i hendene på jobb. Er det ikke helt utrolig at det skal gå 3 uker fra første tlf før de kommer? Anonymous poster hash: 53fdd...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189816-miele-latterlig-d%C3%A5rlig-ang-service/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 30. desember 2014 #2 Del Skrevet 30. desember 2014 Nei, jeg synes i grunne ikke det var så ille. Den første halvannen uka går jo vekk med romjul og nyttårshelg, og det er vel ikke fler folk på jobb i den bransjen enn det er i de fleste andre på den tiden. Siden det bare er en bagatell, så er det jo ingenting som bråhaster heller. Jeg er forøvrig helt enig med deg i at "mellom 8-16" er utrolig ullent å forholde seg til, og det er kjedelig å måtte ta ut en hel dag med avspasering el bare for å vente på en reparatør. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189816-miele-latterlig-d%C3%A5rlig-ang-service/#findComment-146906022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gale damen Skrevet 30. desember 2014 #3 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Samme hos electrolux/zanuzzi.. Her gikk vaskemaskinen, og det tok over en måned før de kunne komme. Ikke kunne de fortelle det til oss heller, de laget bare avtaler som de ikke dukket opp til.. Det endte med at butikken som opprinnelig hadde solgt oss maskinen ga oss en ny vederlagsfritt av et annet merke. I tillegg var de frekk nok til å sende en questback med spørsmål om hvor fornøyde vi var med deres kundeservice.. De fikk så hatten passet. Ut fra det du skriver kan jeg da bare anta at dette er helt normalt. Endret 30. desember 2014 av gale damen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189816-miele-latterlig-d%C3%A5rlig-ang-service/#findComment-146906035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Del Skrevet 30. desember 2014 Helt enig. Miele service suger! Anonymous poster hash: 96e0e...f7a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189816-miele-latterlig-d%C3%A5rlig-ang-service/#findComment-146906037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissYou Skrevet 30. desember 2014 #5 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg hadde for tredje gang på 2 år problem med min vaskemaskin. Den er 3 år gammel. Ingen av gangene var noe hyggelig service. Første gangen tok det 1 mnd før de kom å kunne se på den. Andre gangen så skulle det ta 3 uker før de kunne komme. Og da lånte jeg vaskemaskin fra Elkjøp, da jeg ble lei av å hele tiden dra med meg klær til mor for å vaske. En dag hadde jeg den lånenaskinen og Miele servicemannen kom, ringte ikke, ingenting, de kom etter en uke fra da jeg ringte. Var flaks at mannen var hjemme. Og tredje gangen, da skulle det ta to uker, de skulle ringe 30 min før, det gjorde de ikke da heller. Ingen var hjemme og da ringte de og sa at de er fremme. Fy flate, da var jeg sinna! Møkka service hele pakka. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189816-miele-latterlig-d%C3%A5rlig-ang-service/#findComment-146906063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Del Skrevet 30. desember 2014 Greit å høre deres erfaringer også. Synd at det meste var negativt. Jeg forstår hva du sier Himmel og hav, og jeg er delvis enig i det du sier. Ser jo at det kan dra ut ift romjul, å det er jo ingens feil, men det er jo flere vanlige arbeidsdager innimellom alle de røde. Det som irriterer, er at det som sagt er en bagatell. Jeg får ikke lukket døren, og derfor får jeg ikke kjørt maskinen heller. Vi skal ha folk her i morgen, så da må alt vaskes for hånd! En annen ting som irriterer, er at når en betaler 13000 for et så kjent og utbredt merke, bør de alliere seg med andre verkstedsbedrifter (feks e-service) dersom de ikke får sendt ut folk fort nok! Ja, det mener jeg Anonymous poster hash: 53fdd...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189816-miele-latterlig-d%C3%A5rlig-ang-service/#findComment-146906102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå