Gå til innhold

Sukker, Møteplassen osv..Er det noen som har gode erfaringer? Er det noen som har funnet seg kjæreste? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på begge de nevnte plasser, men jeg kjenner jeg ikke har troen på det..Så er det noen gladhistorier? :)

Jeg er veldig lei av å være alene, har vært singel i over 3 år nå. De mennene jeg har truffet(ikke på nett, har ikke truffet noen derfra) har enten vært tullinger, eller jeg har ingen følelser for dem..

Anonymous poster hash: 7a9ab...697
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meldte meg inn på møteplassen .. Makan te mange idioter ! Så var på nippet til å slette meg rett før HAN skrev ! Er veldig glad for det idag :)

Anonymous poster hash: 51534...240

Skrevet

Fant mannen min på sukker :) vi er gift og har et barn på vei :)

Anonymous poster hash: 04e77...911

Skrevet

Jeg er lykkelig gift på tredje året, vært sammen i seks, og har fått to nydelige barn. Møtte mannen min på sukker :)

Anonymous poster hash: 6dd40...dda

Skrevet (endret)

Fant min på sukker. I mars er det seks år siden vi møttes og vi har det flott😊💕

Vi har foresten fått tre nydelig barn sammen. Eller to da og han er stefar for min på åtte. Den perfekte stefaren er han😊

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Hørte reklame for et nytt nettsted på radioen: nextlove.no - spesielt rettet mot skilte og aleneforeldre. Verdt et forsøk? ;)

Anonymous poster hash: 3a11d...2ad

Skrevet

Møtte min store kjærlighet på Møteplassen etter å ha vært medlem på forskjellige datingsider i nesten 3 år.

Vi er nå gifte på femte året. :)

Du må ha tålmodighet for det finnes mange merkelige menn der ute. Masse lykke til! :)

Anonymous poster hash: e0026...f15

Skrevet

Jeg var på Sukker i ca.fem minutter. Fant ikke noe spennende, men ble kontaktet av en mann som gjerne ville at jeg skulle dominere ham (!).

Han ønsket verbal fornedrelse, fysisk smerte og ville gjerne sperres inne i et bur e.l. i kjelleren min. I tillegg til at jeg kunne få bruke ham som slave (!!), kunne han også lånes ut til mine venninner :o

Jeg takket pent nei.

I ettertid ser jeg at han kunne ha vært kjekk å bruke til husarbeid ...

Skrevet

Jeg var på Sukker i ca.fem minutter. Fant ikke noe spennende, men ble kontaktet av en mann som gjerne ville at jeg skulle dominere ham (!).

Han ønsket verbal fornedrelse, fysisk smerte og ville gjerne sperres inne i et bur e.l. i kjelleren min. I tillegg til at jeg kunne få bruke ham som slave (!!), kunne han også lånes ut til mine venninner :o

Jeg takket pent nei.

I ettertid ser jeg at han kunne ha vært kjekk å bruke til husarbeid ...

😂😂😂

Anonymous poster hash: 39770...379

Skrevet

Jeg har ikke erfaring selv, men har tre venninner som har funnet sin mann på Sukker😃

Anonymous poster hash: f6e21...014

Skrevet

Norges 100% gratis datingside. Fant min gubbe der :) Solskinnshistorien våres leser du litt ned til venstre på den nevnte siden :D

Anonymous poster hash: 79e15...492
Skrevet

Møtte mannen min på sukker. Nå har vi vært sammen i sju år og har to barn :)

Anonymous poster hash: f44f4...097

Skrevet

Møtte min samboer på sukker. Nå er vi forlovet ;)

Anonymous poster hash: ca3c1...f56
Skrevet

Jeg var på møteplassen.

Traff noen som var tilsynelatende helt greie, men ikke min type.

Traff også en lystløgner som jeg skulle ønske jeg aldri hadde møtt verken på nettet eller i det virkelige liv. Jeg kunne nok unngått noe av det om jeg ikke hadde hatt det så travelt og vært så godtroende.

Skrevet

Har funnet hyggelige menn begge steder :) Den ene holdt jeg på å flytte sammen med, men det funket dessverre ikke.

Anonymous poster hash: 41eac...5b4
Skrevet

Jeg har vært både på sukker og møteplassen. Fikk en kjæreste gjennom venner, så viste det seg at vi begge hadde profil på sukker, men vi hadde så dårlig match at vi fikk ikke se profilene til hverandre. Og vi var sammen i 2 år, og hadde det veldig bra. Helt til på slutten.

På møteplassen har jeg møtt noen flotte menn, problemet er da begge har barn, og ingen er flyttbare så blir det jo ikke noe mer.

Anonymous poster hash: 36b84...1b5
Skrevet

Venninen min møtte mannen sin på møteplassen.

Anonymous poster hash: a6ab8...48e

Skrevet

Traff min kjære på møteplassen og vært sammen i snart 7 år 😍

Skrevet

Møtte mannen min på sukker. Nå har vi vært sammen i sju år og har to barn :)

Må også nevne at før jeg traff mannen min var jeg ute med flere andre. En var det på nippet at jeg ble sammen med, han var fantastisk, men så møtte han en annen som var drømmedama hans. Kan ikke stille opp mot det ;) Og er tross alt veldig glad for det i dag, siden jeg møtte mannen min kort tid etterpå, og han var selvsagt enda mer fantastisk ;)

En annen ville ha meg, men ikke motsatt (uten at det var noe galt med han), og flere var hyggelige uten at det var noe kjemi mellom oss. Men en var fryktelig merkelig og kalte meg en stalker fordi jeg tilfeldigvis gikk på han midt i byen en dag (vi hadde aldri møttes før, bare sendt meldinger på sukker), mens han tilfeldigvis var på date med en annen. Jeg hadde ingen aning, og kom hjem til en melding hvor det sto noe sånt som "hold deg unna meg, crazy stalkerkjerring" eller noe sånt :P Når jeg prøvde å si at det var helt tilfeldig og at han ikke trengte å bli redd for meg, og at jeg håpet han hadde det koselig på date, så fikk jeg noen ufine kallenavn tilbake og beskjed om at han aldri hadde likt meg. Vel, ikke noe tap, selv om jeg var nysgjerrig på hvorfor han reagerte så voldsomt.

Så erfaringsmessig er det mange ålreite, men ettersom sidene blir mer og mer populære så er det vel mange raringer som også finner veien inn dit. Tipset jeg vil gi er å ikke gå for fort fram. Snakk en stund med personen, og hvis dere skal møtes, gjør det på nøytral grunn (type café, tur i parken, eller lignende), og ikke hjemme hos noen. Jeg var på sukker i litt over et år før jeg møtte mannen min, og jeg var innpå hver dag. 

Venninnen min var også ute med en del fra sukker, og fant flere koselige menn, men hun endte opp med en hun møtte på Møteplassen. De er veldig lykkelige i dag, og har to barn sammen. 

Skrevet

Møtte psykoeksmannen på sukker for 6 år siden. Jeg har fortsatt troen og er i dag på møteplassen. Mye rart og jeg er ganske så skeptisk og kritisk. Stakkars menn jeg møter:p Har møtt og dumpa mange. Men bra igrunn. for tidligere ville jeg hooka opp med den første og beste.. ;) Men jeg gir ikke opp. Skriver med flere om gangen og møter noen på kaffe innimellom. Tror det er lurt å ta det litt easy. Når en møter den rette mellom alle froskene, så vet en det vel?!

Anonymous poster hash: c4257...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...