LillePunk Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Positiv digital 1-2 uker! Kjenner jeg er litt engstelig for at det er raskt tilbake til å være prøver igjen, men like vel... Første gang jeg har fått positiv test, etter over et år som prøver! Nå på andre pergokur satt den
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Gratulerer!!! Anonymous poster hash: a8b3b...230
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Positiv digital 1-2 uker! Kjenner jeg er litt engstelig for at det er raskt tilbake til å være prøver igjen, men like vel... Første gang jeg har fått positiv test, etter over et år som prøver! Nå på andre pergokur satt den Gratulerer så mye Var det enkel eller dobbel pergo? Anonymous poster hash: 5366a...b05
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Det var dobbel pergo Har også vært prøver i et år, og har tatt en enkel kur nå. Skal over på dobbel etter pausesyklus. Lykke til med graviditeten Anonymous poster hash: 5366a...b05
LillePunk Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2014 Da krysser jeg fingrene for at det skal gå bra for deg nå! Det tar på å være prøver så lenge... Selv om jeg forstår at mange prøver enda lenger. Vet om mange som har blitt gravide i pausesyklusen, forresten. Så lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Da krysser jeg fingrene for at det skal gå bra for deg nå! Det tar på å være prøver så lenge... Selv om jeg forstår at mange prøver enda lenger. Vet om mange som har blitt gravide i pausesyklusen, forresten. Så lykke til! Takk for det Anonymous poster hash: 5366a...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå