Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Det blir datteren min på fem og meg på nyttårsaften, så da har jeg kjøpt kalkunbryst som vi skal ha til middag. Noen tips til hva som er godt og ha ved siden av? Anonymous poster hash: 3c20e...c28
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Vi hadde poteter, ovnsbakte grønnsaker og fløtesaus til da vi lagde det på søndag. Ble veldig bra Stekte grønnsakene en stund i stekepannen mens ovnen var opptatt av kalkunbrystet da, men hadde de over i en ildfast form og satte de inn der i 15 min mens kalkunen hvilte og jeg lagde sausen. Hadde stekeskyen fra kalkunen i sausen selvfølgelig. Anonymous poster hash: ffff2...7a6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Waldorfsalat Rosenkål og bacon Anonymous poster hash: b6a8e...5b2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Jeg ville stekt amandinepoteter i ovnen (stekt i olje og med havsalt på), servert med litt grønnsaker og fløtesaus til Om du gidder, evnt litt stuffing av bacon, purre, champ., og hvitløk surret i litt fløte Anonymous poster hash: 05277...58c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Tusen takk for svar. Anonymous poster hash: 3c20e...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå