Gå til innhold

Dere som har barn fra før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, overhodet ikke noe som stemte for.

Men så er det forskjellige slike fødselkart, så du kan nok alltid finne et som stemmer.
r

Skrevet

Har stemt på alle tre hos meg :D Kartet sier at nummer fire er jente, så det blir Spennede å se i mars ;)

Skrevet

Jeg har sånn ca nada tro på disse kinesiske kartene...! :)

For det første finnes det flere ulike kart som ikke stemmer overens.

Og hva i all verden er det som skal gjøre at kvinnens alder ved befruktning skal ha noe som helst å si for om det er mannens "guttesæd" eller "jentesæd" som befrukter egget? ;)

Det er uansett så godt som 50/50-sjanse for at det stemmer. Svarene her vil stemme ca 50/50 om du får mange nok svar.

Selv har det stemt med ett av tre barn for meg, også spørs det om fjerdemann stemmer eller ikke.

Anonymous poster hash: 84516...62c

Skrevet

Jeg ser ikke på det som en fasit på noe som helst, jeg er egentlig bare nysgjerrig på hvor ofte det stemmer :)

Skrevet

Stemte ikke med 2-åringen som ifølge kinesisk h. Skulle blitt jente,men ble gutt. Er nå 10+2 og skal igjen bli jente ifølge h. Men vet ikke enda😜 men er visst større sjanse for å få samme kjønn så blir nok en gutt til da 😊

Skrevet

Stemte med min sønn, så blir veldig spennende nå da.. For kartet sier jeg får jente. Jeg har jo en veldig jentefølelese da, så får vi håpe det stemmer :)

Skrevet

Ser ut som det stemte på meg da jeg fikk jenta. Ja, og når jeg fikk gutten faktisk :hakeslepp: da skal jeg isåfall ha en gutt til denne gangen så vi får se om det blir 3 av 3 :D

Skrevet

Stemte på min som ble jente iallefall.

Skrevet

Ser nå det stemte på meg sist. Og stemmer det nå, så blir det jente denne gangen og. Spennende

Skrevet

Stemte ikke på første, skulle bli gutt, men var jente. Nummer 2 stemte, jente som faktisk ble en jente. Dvs foreløpig 50 % treffsikkerhet, akkurat som forventet siden det er 50-50 sjanse for å treffe rett med ren tipping;)

Nummer 3 skal etter sigende også bli ei jente, så det gjenstår jo å se....

Anonymous poster hash: 47794...395

Skrevet

her er 1 av 3 riktig :P

Tok en test her en gang som sa: "det er 50% sjans for at du får gutt" :) :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Stemte på min forrige. Den sier nå at jeg skal få jente igjen, noe jeg føler og. Men sånn i bunn og grunn, stoler jeg ca 0% på slike fødselskart.... :)

Skrevet

Stemte på min første. Hadde Vært litt moro om det stemte denne gangen også for da får vi en av hver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...