PersilleBlomst Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Jeg gikk igjennom en Missed Abortion i sommer i utlandet på ferie og vil selvfølgelig ikke gå igjennom det på nytt. Vi har på tidlig UL i uke 8+1 fant vi ut og fikk høre hjertelyd, herlige greier! I går hadde jeg brun utflod på morgenen uten atjeg har trent eller hatt sex men jeg hører at det er vanlig likevel. I dag er puppene mine mye mindre ømme og jeg føler nesten at de har blitt mindre og jeg føler meg kjempenervøs. Har fått time klokken 15.30 hos Aleris iom ingen andre er åpne eller har ledig. Det blir dyrt men jeg vil heller vite at alt er bra/ikke bra enn å gå rundt å ikke vite. I sommer trodde jeg jo at jeg var gravid i 2 måneder når lille fis ikke hadde slått et eneste hjerteslag noensinne...
Julymom2015 Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Hvor langt er du på vei nå ? Håper at alt er bra med den lille i magen ! Du får oppdatere oss ! Mine tanker går til deg ! <3
Leirha Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Du sier ingenting om hvor langt du er på vei.Det er normalt at puppene slutter å være ømme etter en stund, det kan skje plutselig.Hos meg skjedde det sist i uke 11.
Julie-15 Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Hei, det var leit å høre om MAen din! Jeg gikk gjennom det selv i sommer. Man blir gjerne ekstra var på hvordan det ligger ann med symptomer når man har vert gjennom noe sånt tidligere. Jeg har selv bekymret meg mye for symptomer som bare har forsvunnet, men så har de dukket opp igjen senere Jeg kan desverre ikke si noe om hva som er årsaken til blødningen din, men du har rett i att det kan være mye forskjellig, og det kan gå helt fint. Jeg hadde en blødning i uke 5 som viste seg å ikke være noe. Nå er jeg over 12 uker og har hørt hjertelyd med doppler etter det. Håper virkelig at det går bra med deg på ul i dag!
PersilleBlomst Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2014 Glemte helt å skrive det! Jeg er 9+4 idag i følge ultralyden jeg hadde før jul! Takk, ja jeg håper det bare er kroppen som tøyser og ikke noe farlig
Evelinda Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Hvordan gikk det med deg persilleblomst? Krysser fingrene 😊
PersilleBlomst Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2014 Hvordan gikk det med deg persilleblomst? Krysser fingrene Her var det fortsatt hjertelyd, bare puppene mine som endret seg litt! Kjempe godt å se at det var liv!
Julymom2015 Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Hvordan gikk det med deg persilleblomst? Krysser fingrene Her var det fortsatt hjertelyd, bare puppene mine som endret seg litt! Kjempe godt å se at det var liv! Så herlig Godt nyttår til deg teller ned her jeg, 19 dager igjen, så får jeg se min lille på ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå