Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er i ferd med å selge 150 plagg etter min sønn som ble født i Mai. Alt i str 56-68. Svært lite brukt, og mye ubrukt med lapper på. Hvordan priser man dette og hvilke sider bruker dere? Jeg bor i Akershus. Får vondt i magen å se hvor mye det er og hvor lite det er brukt. Har ei som kanskje er int i alt men synes pris er vanskelig. Det er alt fra pent brukte bodyr til mye dyrere tøy. Og skulle noen vite om noen som trenger er det bare å ta kontakt på [email protected]. Jeg har noen bilder. Alt er sortert og notert. På forhånd takk. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189696-salg-av-t%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ti kroner plagget har jeg tatt for akkurat det samme. Har solgt det gjennom finn.no i en stor pakke til minimum 500 kr for 50+ plagg eller enda større pakker som 1200 kr for minimum 150 plagg. Tenker at det viktigste er ikke at man tjener så mye men at det kommer til nytte igjen for noen andre. I stedenfor å ta plass på loftet vårt. Solgte alt jentetøyet mitt fra 50-98 i vår på denne måten. Fikk nemlig en gutt nå, og er ferdig etter tre barn... :-( Koselig å kunne hjelpe noen som trenger tøyet og kanskje kan man være heldig å gjøre et godt kjøp selv en annen gang. :-)

Litt av hvert og ca 60 plagg. Alt fra ull til ytterplagg som jakker eller dress til stømpebukser, bodyer og noen få sokker. Tenker at det bare er topp at noen kan få brukt det. Og aller helst om jeg kan selge til noen som ikke har så god råd i utgangspunketet. Har som regel gitt med sko gratis i tillegg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...