trippeltopp Skrevet 29. desember 2014 #1 Del Skrevet 29. desember 2014 Min fine lille jente har antagelig refluks. Hun er to måneder og gulper masse og har mye vondt. Nylig opplevde vi noe veldig skremmende, da hun sluttet å puste og ble helt blå. På sykehuset tok de blodprøver som var helt fine, og sendte oss hjem igjen med beskjed om at det nok kom av refluksen, og at vi måtte ta kontakt hvis det skjedde igjen. De ville ikke ta ph-måling og ikke gi medisiner. Så nå er jeg på nåler hele tiden, og sover minimalt, fordi jeg er redd hun skal få pustestans igjen. Er irritert for at hun ikke, i det minste, får ph-måling eller medisiner, men bare må leve med dette..hva skal til for å få medisiner/ph-måling hvis ikke pustestans er nok?? Er det noen som har erfaring de kan dele? Høres dette rimelig ut? Blir glad for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. januar 2015 #2 Del Skrevet 3. januar 2015 Hei! Slik var og er min snart 3 åring også. Han holdt på slik fra han var nyfødt. Surklete, tett og gulpet konstant. Heldigvis fikk han pustestans på legekontoret og vi blei sent rett ned på barneavdelingen. Fikk tatt PH måling etter noen uker, som påviste reflux og fikk Nexium, som vi fremdeles gir han. Tror ikke jeg sov det første året pga disse pustestansene.Har blitt meget godt ivaretatt her vi bor og det retter seg for dere også Krev, krev og krev, eller gå til privat barnelege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå