Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har i mange år slitt med smerter i kjeven og voldsom hodepine. Det smeller i kjeven når jeg tygger og gjesper og jeg slutter ofte å spise før jeg er mett på grunn av at jeg blir så sliten i kjeven. Jeg legger også godt merke til kjevheten på bilder og i speilet. Kan noe gjøres med dette? Anonymous poster hash: 0c855...fa1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Selvfølgelig! Ta deg en tur til tannlegespesialist! Anonymous poster hash: a096b...e5e
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Har du en gammel skade der? Eller kan det være muskelspenninger som har "låst" den? Du kunne også prøve fysioterapeut.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Lurer jeg også på! Dette er noe som har plaget meg i over 10 år... Anonymous poster hash: 1a6b5...63b
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Lurer jeg også på! Dette er noe som har plaget meg i over 10 år... Anonymous poster hash: 1a6b5...63b Har du nevnt det for legen?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Nevn det for tannlegen din. En bittskinne bør kunne hjelpe deg. Ønsker du å få rettet på utseende også må du nok til en kjevekirurg, men det kan bli omfattende og smertefullt. Dersom bitter er helt feil må du kanskje få hjelp av en kjeveortoped. Ville prøvd tannlegen først, h*n kan se hva som er galt, lage en bittskinne til deg og evt henvise videre. Lykke til! Hilsen tannlege. Anonymous poster hash: 0a30a...fbb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Nevn det for tannlegen din. En bittskinne bør kunne hjelpe deg. Ønsker du å få rettet på utseende også må du nok til en kjevekirurg, men det kan bli omfattende og smertefullt. Dersom bitter er helt feil må du kanskje få hjelp av en kjeveortoped. Ville prøvd tannlegen først, h*n kan se hva som er galt, lage en bittskinne til deg og evt henvise videre. Lykke til! Hilsen tannlege. Anonymous poster hash: 0a30a...fbb Bitter=bittet Anonymous poster hash: 0a30a...fbb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Min kjeve ble veldig mye bedre etter at jeg fikk justert kjeven hos kiropraktor noen ganger og fikk musklene i nakke og kjeve til å slappe av. Dette er mange år siden, men i sommer kjente jeg litt til det igjen, og da var det nok med en gang til kiropraktor så var det ok igjen. Jeg har tidligere forsøkt bittskinner i lengre perioder, men det hjalp meg ikke. Så det kan være individuelt hva som er årsaken. Noen kan også ha en menisk i kjeveleddet som ikke ligger slik den skal og som kan gi problemer. Anonymous poster hash: 07e01...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå