Gå til innhold

Oi, det blir visst nyttårsmiddag her!! HJELP!!

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg har ikke snakket så godt sammen ang nyttårsaften og invitert til lag uavhengig av hverandre så vi blir maaange!!

Har du en oppskrift på en enkel og god forrett jeg kan lage dagen i forveien??

Tenkte jeg skulle lage panacota til dessert, men har aldri lagd det før så har du noen tips?

Hvis du har noen andre tips så sleng dem med!

Anonymous poster hash: 8f308...fa2

Fortsetter under...

Melon og skinke er jo veldig enkelt da, eller skinke og asparges. Du kan jo servere en enkel suppe også.

Anonymous poster hash: 50898...933

Skal ha spekeskinke til apéritifen så spekeskinke igjen blir spesielt. Tenkte på løksuppe, men har ikke nok dype asjetter til alle. Vi blir 15 voksene så det blir masse mat som må stå varmt. Finnes det noe annet jeg kan finne på til forrett??

Melon og skinke er jo veldig enkelt da, eller skinke og asparges. Du kan jo servere en enkel suppe også.

Skal ha spekeskinke til apéritifen så spekeskinke igjen blir spesielt. Tenkte på løksuppe, men har ikke nok dype asjetter til alle. Vi blir 15 voksene så det blir masse mat som må stå varmt. Finnes det noe annet jeg kan finne på til forrett??

Hmmm.... hva med bruschetta da? Det er jo godt, også trenger det ikke være varmt :) Eller avokado og reker, selvom det er litt 80s :P

Annonse

Jeg hadde også droppet forretten så lenge det er nok middag til alle. Kjedelig for slike som meg med for mange retter som ikke tenker over at det er forrett og dessert når jeg forsyner meg, og blir dermed sittende som en stappet julepølse resten av kvelden.

Tusen takk for tips, sjekker ut brochetta og røyk laks retter nå.

Det blir kalkun med farsestuffing til hovedrett. Siden vi er så mange vil jeg gjerne ha forretten også for å være sikker på at det blir nok mat til alle.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...