Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har meldt meg inn i Victoria Milan (google det om du ikke vet hva det er). Jeg har akkurat blitt singel og søker menn for uforpliktende moro. Det som slår meg er hvor mange gifte menn fra Oslo som er inne der! Sjokkerende! Alle damer med menn fra Oslo, pass på! Anonymous poster hash: ec3dd...fe0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 har desverre samme erfaring. men da via chatte sider osv. EKSTREMT mange menn fra oslo, og de fleste gifte... Anonymous poster hash: fdf3c...820
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Du tror ikke at det bor litt flere menn i Oslo enn andre steder i Norge da...??? Anonymous poster hash: 10c01...f4c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Nå bor det jo noen flere menn i Oslo enn på Nesbyen, da. Anonymous poster hash: be01d...ce4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Du tror ikke at det bor litt flere menn i Oslo enn andre steder i Norge da...??? Anonymous poster hash: 10c01...f4c Neei, er det sant? Sjekk ut Victoria Milan selv, så skjønner du hva jeg mener! HI Anonymous poster hash: ec3dd...fe0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Men nå er nå Oslo en veldig urban by, mulig lettere å stikke seg vekk også? Dessuten, ganske sikker på at Oslo er større enn hele nordnorge alene.. Anonymous poster hash: 73042...44b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Du er singel og søker gifte menn for uforpliktende morro...? Anonymous poster hash: f94a6...0d6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Du er singel og søker gifte menn for uforpliktende morro...? Anonymous poster hash: f94a6...0d6 Helst de som er i et forhold, ja. Da slipper jeg menn som maser etter forhold med meg HI Anonymous poster hash: ec3dd...fe0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Hadde jeg vært en gift mann fra feks Skedsmo som ville være utro via en nettside, ville jeg skrevet at jeg var fra Oslo. Mer anonymt. Anonymous poster hash: 091c1...455
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Det tror jeg de fra Røros og Kyrksæterøra også gjør, gitt!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Du er singel og søker gifte menn for uforpliktende morro...? Anonymous poster hash: f94a6...0d6 Helst de som er i et forhold, ja. Da slipper jeg menn som maser etter forhold med meg HI Anonymous poster hash: ec3dd...fe0 Huff da er ikke du noe bedre enn de. Anonymous poster hash: 421e9...42c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 Du er singel og søker gifte menn for uforpliktende morro...? Anonymous poster hash: f94a6...0d6 Helst de som er i et forhold, ja. Da slipper jeg menn som maser etter forhold med meg HI Anonymous poster hash: ec3dd...fe0 Huff da er ikke du noe bedre enn de. Anonymous poster hash: 421e9...42c Hvordan det? Hun gjør jo ikke noe galt, det er jo de ev mennene som gjør det. Anonymous poster hash: 1a796...106
Gustav Klitt Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Det tror jeg de fra Røros og Kyrksæterøra også gjør, gitt! For ikke å snakke om Surnadal!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #14 Skrevet 29. desember 2014 Du er singel og søker gifte menn for uforpliktende morro...? Anonymous poster hash: f94a6...0d6 Helst de som er i et forhold, ja. Da slipper jeg menn som maser etter forhold med meg HI Anonymous poster hash: ec3dd...fe0 Huff da er ikke du noe bedre enn de. Anonymous poster hash: 421e9...42c Disse mennene ER utro, med flere damer. Det er ikke jeg som, på noen som helst måte, lurer dem. De går aktivt inn for å være utro. HI Anonymous poster hash: ec3dd...fe0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #15 Skrevet 29. desember 2014 Du har ikke tenkt på at disse mennene ikke nødvendigvis faktisk bor i oslo bare fordi de sier det på profilen? Om du planlegger å være utro så har du vel ikke akkurat skrupler mot å si at du bor et annet sted en du faktisk bor. Anonymous poster hash: 923d5...ec6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #16 Skrevet 29. desember 2014 Du har ikke tenkt på at disse mennene ikke nødvendigvis faktisk bor i oslo bare fordi de sier det på profilen?Om du planlegger å være utro så har du vel ikke akkurat skrupler mot å si at du bor et annet sted en du faktisk bor. Anonymous poster hash: 923d5...ec6 Er vel ikke akkurat ærlighet som er i høysetet hos dem. Anonymous poster hash: 6bde6...e55
smurfis Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har meldt meg inn i Victoria Milan (google det om du ikke vet hva det er). Jeg har akkurat blitt singel og søker menn for uforpliktende moro. Det som slår meg er hvor mange gifte menn fra Oslo som er inne der! Sjokkerende! Alle damer med menn fra Oslo, pass på! Anonymous poster hash: ec3dd...fe0 Er ikke sikkert de ER fra Oslo da, selv om de bor der...er rimelig mange innflyttere her.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. desember 2014 #18 Skrevet 29. desember 2014 Du melder deg inn på en side som retter seg mot folk i forhold som ønsker seg noe på si, og er _overrasket_ over at det er så mange der som er utro?
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #19 Skrevet 29. desember 2014 Du melder deg inn på en side som retter seg mot folk i forhold som ønsker seg noe på si, og er _overrasket_ over at det er så mange der som er utro? Var vel mer at hun syntes det var rart alle bodde i Oslo. Gjetter på at alle har ordnet økonomi, liker turer i skog og mark, og tar et glass vin i godt selskap også...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #20 Skrevet 29. desember 2014 USMAKELIG!! Anonymous poster hash: 90d9b...c80
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. desember 2014 #21 Skrevet 29. desember 2014 Du melder deg inn på en side som retter seg mot folk i forhold som ønsker seg noe på si, og er _overrasket_ over at det er så mange der som er utro? Var vel mer at hun syntes det var rart alle bodde i Oslo. Gjetter på at alle har ordnet økonomi, liker turer i skog og mark, og tar et glass vin i godt selskap også... Dog er det vel ikke særlig overraskende at det er så "mange fra Oslo der inne som er utro". Og som det nevnes over her- at alle opplysninger de oppgir der stemmer, er kanskje ikke akkurat det jeg ville satset pengene mine på.
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #22 Skrevet 29. desember 2014 Du melder deg inn på en side som retter seg mot folk i forhold som ønsker seg noe på si, og er _overrasket_ over at det er så mange der som er utro? Var vel mer at hun syntes det var rart alle bodde i Oslo. Gjetter på at alle har ordnet økonomi, liker turer i skog og mark, og tar et glass vin i godt selskap også... Dog er det vel ikke særlig overraskende at det er så "mange fra Oslo der inne som er utro". Og som det nevnes over her- at alle opplysninger de oppgir der stemmer, er kanskje ikke akkurat det jeg ville satset pengene mine på. Jeg pustet i alle fall letta ut, for min samboer bor ikke i Oslo, så da er han sikkert trofastheten selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå