Gå til innhold

Bruker du strap on på din mann ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror aldri jeg kunne sett min mann i øynene igjen eller respektert han hvis jeg skulle tatt han bakfra med en strap-on... Er med på mye rart, men der går grensen min ihvertfall...

Anonymous poster hash: f4fe0...5c3

Gjest Antarctica

Ja, etter å ha slikket han vel og lenge i anus :eeeh::eeeh: Etterpå binder han med til sengestolpen og smører meg inn med nugatti som han får naboen til å hjelpe han med å slikke av.

Hvorfor spør du?

Du tar selvfølgelig alltid med ditt eget bestikk når du skal spise hos andre også :legrine:

Anonymous poster hash: a6b8b...d89

Ja, og egen tallerken uten riper. I porselen.

Enda godt! Kopp og glass også, håper jeg? :Nikke:

Og du har selvfølgelig en steamer med svææært høy temperatur hjemme også?! :D

(sorry avsporing, HI, kunne ikke dy meg!)

Anonymous poster hash: a6b8b...d89

Dildosteameren kan også brukes til dekketøy og bestikk! ;)

Annonse

Nei æsj. Lite mandig. Pule en mann som klynker herregud det er homo det. En ting er en finger der når han får bj eller vi har sex men å stå bak han å knulle han ? Seriøst det blir for lite mandig for meg prostata der bak eller ei.Anonymous poster hash: b037f...e64

Huff, må si meg enig med deg. Det er mulig at mannen tenner på dette, men jeg hadde mistet helt avsmak på han og det er dessverre ikke noe jeg kan styre. Anonymous poster hash: be0b3...73e

Hva betyr det å "miste helt avsmak" ?Anonymous poster hash: 56e49...73c

Haha, svaret mitt ble skrevet i forteste laget. Jeg mente nok at jeg hadde mistet lysten på han eller fått avsmak på han. :) En kombo av disse ble derfor å miste avsmak på han. ;)

Anonymous poster hash: be0b3...73e

😱😱😖 Nei, og kommer aldri til å gjøre det heller!! Ting skal ut det hullet, og ikke inn! 😨 mannen min er mann med stor M, og han hadde seriøst besvimt av sjokk bare ved tanken..

Anonymous poster hash: ff574...0ca

Rart hvordan tanken på noe som har med analsex å gjøre umiddelbart får mange til å rope opp om homofili, og at de må forsvare seg med at "nei mannen min er ikke homo, han er skikkelig mann" fordi de selv er livredd for tanken. Regner med over halvparten av dere ikke har snakket med mannen om det engang! Må le.

Det har med nytelse og stimuli å gjøre, og at det finnes punkter der bak, spesielt for mannen, som gir sterk orgasme, ikke tanken på at det er en MANN som gjør det. Stor forskjell! Hvis en lesbisk dame liker analsex, da er hun plutselig ikke lesbisk lenger da?

Anonymous poster hash: 219f7...d28

Annonse

Jeg har ikke prøvd nei, men har puttet fingeren inn der etter hans ønske. Ble litt rart for meg det hele. Og jeg er absolutt ikke homofob eller fordomsfull. Hadde aldri trodd jeg selv skulle reagere sånn...

Anonymous poster hash: 5500a...1b9

Rart hvordan tanken på noe som har med analsex å gjøre umiddelbart får mange til å rope opp om homofili, og at de må forsvare seg med at "nei mannen min er ikke homo, han er skikkelig mann" fordi de selv er livredd for tanken. Regner med over halvparten av dere ikke har snakket med mannen om det engang! Må le.

Det har med nytelse og stimuli å gjøre, og at det finnes punkter der bak, spesielt for mannen, som gir sterk orgasme, ikke tanken på at det er en MANN som gjør det. Stor forskjell! Hvis en lesbisk dame liker analsex, da er hun plutselig ikke lesbisk lenger da?

Anonymous poster hash: 219f7...d28

"Hvis en lesbisk kvinne liker vaginalsex i det hele tatt, er hun ikke lesbisk lenger da?" - Sånn går det også an å si det.

Man blir ikke homofil, verken lesbisk eller homse, om man liker analsex eller vaginalsex, verken mann eller kvinne. Begge steder har punkter som stimulerer til orgasme. Jeg hadde ikke tent på at en dame hadde tatt meg i analen (eller vaginalt for den saks skyld), men med mannen min tenner det meg enormt. Mannen min er derimot ikke noe keen på det, og jeg er heller ikke noe tent på hans bakvei, så kan dessverre ikke bidra stort til selve spørsmålet i tråden...

Anonymous poster hash: 39457...62a

Kunne tenkt meg å prøve ;) Nøyer oss med vibrator av og til nå. Men han er som regel med på "alt må prøves" og luftet vel det for han for et års tid siden. 

Nå er jeg temmelig gravid, så får ta det når sexlivet er på oppsving igjen ;)

Anonymous poster hash: 93194...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...