Gå til innhold

Bruker du strap on på din mann ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, etter å ha slikket han vel og lenge i anus  :eeeh:  :eeeh: Etterpå binder han med til sengestolpen og smører meg inn med nugatti som han får naboen til å hjelpe han med å slikke av. 

Hvorfor spør du?

Du tar selvfølgelig alltid med ditt eget bestikk når du skal spise hos andre også :legrine:

Anonymous poster hash: a6b8b...d89

Ja, etter å ha slikket han vel og lenge i anus  :eeeh:  :eeeh: Etterpå binder han med til sengestolpen og smører meg inn med nugatti som han får naboen til å hjelpe han med å slikke av. 

Hvorfor spør du?

Du tar selvfølgelig alltid med ditt eget bestikk når du skal spise hos andre også :legrine:

Ja, og egen tallerken uten riper. I porselen.

Annonse

Hvorfor spør du?

Ja, og egen tallerken uten riper. I porselen.

Enda godt! Kopp og glass også, håper jeg? :Nikke:

Og du har selvfølgelig en steamer med svææært høy temperatur hjemme også?! :D

(sorry avsporing, HI, kunne ikke dy meg!)

Nei æsj. Lite mandig. Pule en mann som klynker herregud det er homo det. En ting er en finger der når han får bj eller vi har sex men å stå bak han å knulle han ? Seriøst det blir for lite mandig for meg prostata der bak eller ei.

Anonymous poster hash: b037f...e64

Annonse

Nei, ble ikke sammen med en homse.Anonymous poster hash: 6f62f...697

For et modent svar....Anonymous poster hash: 9e426...3a7

Det har ikke noe med modenhet å gjøre ;)

Anonymous poster hash: 6f62f...697

Jo, faktisk. Er mange menn som tenner på dette. Du virker rimelig uviten? Selv om man ikke liker å utforske enkelte ting, er det vel helt greit at andre gjør det.

Anonymous poster hash: 0ed24...6ee

Nei. Tror nok egentlig mannen har lyst til det (Og har vært med flere skikkelige manne-menn som tenner på tanken) så ser absolutt ikke på det som noe homofilt. Mitt problem er at jeg ville følt meg voldsomt mandig.

Anonymous poster hash: 36bc8...23a

Nei æsj. Lite mandig. Pule en mann som klynker herregud det er homo det. En ting er en finger der når han får bj eller vi har sex men å stå bak han å knulle han ? Seriøst det blir for lite mandig for meg prostata der bak eller ei.Anonymous poster hash: b037f...e64

Huff, må si meg enig med deg. Det er mulig at mannen tenner på dette, men jeg hadde mistet helt avsmak på han og det er dessverre ikke noe jeg kan styre.

Anonymous poster hash: be0b3...73e

Jeg fantaserer om det, men kan aldri tenke meg at mannen blir med på det. Da skal han være dritings tror jeg:-p En fantasi er at han ligger bundet til sengen og jeg tar han i misjonær stilling, en annen er at han tar meg i misjonær samtidig som en mann tar han bakfra..

Anonymous poster hash: 6aec5...f22

Nei æsj. Lite mandig. Pule en mann som klynker herregud det er homo det. En ting er en finger der når han får bj eller vi har sex men å stå bak han å knulle han ? Seriøst det blir for lite mandig for meg prostata der bak eller ei.Anonymous poster hash: b037f...e64

Huff, må si meg enig med deg. Det er mulig at mannen tenner på dette, men jeg hadde mistet helt avsmak på han og det er dessverre ikke noe jeg kan styre.

Anonymous poster hash: be0b3...73e

Hva betyr det å "miste helt avsmak" ?

Anonymous poster hash: 56e49...73c

Jeg stiller ikke min egen rumpe til disposisjon når det kommer til sex, så kan ikke akkurat si at å ta min mann i baken er noe jeg kommer til å gjøre. Har han et behov for det får han finne seg ei ny dame!

Anonymous poster hash: 69156...bf0

Nei takk!

Vet det er mange mer eller mindre sære lyster ute blant folk, men for meg er og blir rumpa til å bæsje med og ingenting annet!

Kunne ikke tenke meg å fingre der bak en gang....

Kall meg gjerne sær..... ;-)

Anonymous poster hash: 54cb4...67e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...