GĂ„ til innhold

Gravid?

Forventningsfull ❀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da det har vĂŠrt litt frem og tilbake med samboer, han flyttet ut, nok om det.

Brukte da ikke noe form for prevangsjon da vi fant tilbake til hverandre, hadde egglÞsning ca 6-8 des etter min beregning, vi hadde da hatt sex, da min fÞrste mens dag kom den 19 des, satte jeg pÄ p plaster, men det var bare litt sÄvidt noe pÄ tampongen, ikke helt rÞdt. Hadde da i forkant hatt mensmurringer i over en uke, denne sÄkaldte mensen jeg fikk 19 forsvant etter 2 dager. Kan p plasteret ha stoppet mensen sÄÄÄ mye??? Noe som aldri har skjedd fÞr.

Har igjen i dag mensmurringer, Ă„ venter pĂ„ att mensen skal " bryte" igjennom selv om jeg har p plaster pĂ„, har Ăžmme bryster, humĂžrsyk, sliten . Kan jeg vĂŠre gravid ? Forrige mensen var 25 nov, hadde da en syklus pĂ„ 25 dager siden jeg fikk " mensen " den 19.. SkjĂžnner ingenting. Har sinnsyke mensmurri ger nĂ„, Ă„ tror egentlig jeg bare er forvirret 😔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett Ä si, du mÄ nesten ta en test...

HÄper du fÄr det svaret du Þnsker.

Anonymous poster hash: a4a65...39a

Skrevet

Vetikke hva jeg Þnsker siden det har vÊrt fram og tilbake med samboer, har ogsÄ vÊrt pÄ julefest og drukket alkohol

Skrevet

Dra Ä kjÞp en test i dag du. Du kan vÊre gravid... Sjansen for Ä bli gravid nÄr man har sex nÄr man har egglÞsning er vel 20-25%. FÄr kjÞpt tester pÄ de fleste butikker g sikkert bensinstasjoner:)

Skrevet

Har jo sÄÄ mensmurringer, skjÞnner det ikke, tror jeg venter til i morgen da jeg skal til byen, pÄ rema ved siden her kjenner jeg sÄ mange...

Tenker sÄ pÄ alkoholen jeg har drukket i jula ikke bra .

Og om det var " mensen " som kom den 19 des, er det da slik att den ble avbrutt av p plasteret og kommer tilbake nÄ, den skal jo uansett ikke komme nÄ da plasteret er pÄ. Nei nÄ surrer hodet mitt bra

Skrevet

Jeg hadde mye mindre blÞdninger nÄr jeg brukte p-ring eller p-piller, men jeg har Ä hatt smÄblÞdninger i alle graviditetene mine og masse mensmurringer. Tror ikke du skal tenke sÄ mye pÄ at du har drukket alkohol, magen gjÞr de fÞr de finner ut de er gravide. NÄ er jo sjansen klart stÞrst for at du ikke er gravid da!:) 

Skrevet

Hvorfor er det stĂžrst sjangse for at jeg ikke er det?

Skrevet

Sjangsen for Ä bli gravid er 20-25%, sÄ da er det jo mye stÞrre sjanse for Ä ikke vÊre det:) Symptomene kan bÄde komme fra Ä vÊre gravid og p-plasteret. Har du brukt p-plaster eller noe ana hormon prevensjon  fÞr?

Skrevet

Ja for noen Är siden, p plastet jeg satte pÄ den 19 des var det fÞrste plastret i Är.

Skrevet

Siden du har brukt p-plaster fÞr, vet du jo hvordan bivirkninger du fÄr. Hvordan var det sist? HÄper iallefall du oppdaterer her etter du har tatt test:)

Gjest prĂžver1984
Skrevet

Kan du ikke bare ta en test a? Veldig vanskelig Ä fÄ svar pÄ annet vis

Skrevet

Hadde ingen bivirkninger pÄ p plaster sist annet enn mens i 4 dager heller for 8 dager som jeg har uten prevangsjon. Skal kjÞpe test i morgen ..

Skrevet

Har ikke tatt test enda, tÞrr ikke, er redd for at det kan vÊre eller ikke vÊre men mÄ jo gjÞre det snart, tror mandag er dagen

Skrevet

sÄ da er det bedre Ä legge ut en trÄd slik at vi andre mÄ drive Ä gjette og synte og bla bla bla,,

spar oss, ta heller en test og face svaret!!!!

Anonymous poster hash: afb97...ea5

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...