Forventningsfull â€ïž Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Da det har vĂŠrt litt frem og tilbake med samboer, han flyttet ut, nok om det. Brukte da ikke noe form for prevangsjon da vi fant tilbake til hverandre, hadde egglĂžsning ca 6-8 des etter min beregning, vi hadde da hatt sex, da min fĂžrste mens dag kom den 19 des, satte jeg pĂ„ p plaster, men det var bare litt sĂ„vidt noe pĂ„ tampongen, ikke helt rĂždt. Hadde da i forkant hatt mensmurringer i over en uke, denne sĂ„kaldte mensen jeg fikk 19 forsvant etter 2 dager. Kan p plasteret ha stoppet mensen sÄÄÄ mye??? Noe som aldri har skjedd fĂžr. Har igjen i dag mensmurringer, Ă„ venter pĂ„ att mensen skal " bryte" igjennom selv om jeg har p plaster pĂ„, har Ăžmme bryster, humĂžrsyk, sliten . Kan jeg vĂŠre gravid ? Forrige mensen var 25 nov, hadde da en syklus pĂ„ 25 dager siden jeg fikk " mensen " den 19.. SkjĂžnner ingenting. Har sinnsyke mensmurri ger nĂ„, Ă„ tror egentlig jeg bare er forvirret đ
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke lett Ä si, du mÄ nesten ta en test... HÄper du fÄr det svaret du Þnsker.  Anonymous poster hash: a4a65...39a
Forventningsfull â€ïž Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2014 Vetikke hva jeg Ăžnsker siden det har vĂŠrt fram og tilbake med samboer, har ogsĂ„ vĂŠrt pĂ„ julefest og drukket alkohol
mimlen Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Dra Ä kjÞp en test i dag du. Du kan vÊre gravid... Sjansen for Ä bli gravid nÄr man har sex nÄr man har egglÞsning er vel 20-25%. FÄr kjÞpt tester pÄ de fleste butikker g sikkert bensinstasjoner:)
Forventningsfull â€ïž Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2014 Har jo sÄÄ mensmurringer, skjĂžnner det ikke, tror jeg venter til i morgen da jeg skal til byen, pĂ„ rema ved siden her kjenner jeg sĂ„ mange... Tenker sĂ„ pĂ„ alkoholen jeg har drukket i jula ikke bra . Og om det var " mensen " som kom den 19 des, er det da slik att den ble avbrutt av p plasteret og kommer tilbake nĂ„, den skal jo uansett ikke komme nĂ„ da plasteret er pĂ„. Nei nĂ„ surrer hodet mitt bra
mimlen Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Jeg hadde mye mindre blĂždninger nĂ„r jeg brukte p-ring eller p-piller, men jeg har Ă„ hatt smĂ„blĂždninger i alle graviditetene mine og masse mensmurringer. Tror ikke du skal tenke sĂ„ mye pĂ„ at du har drukket alkohol, magen gjĂžr de fĂžr de finner ut de er gravide. NĂ„ er jo sjansen klart stĂžrst for at du ikke er gravid da!Â
Forventningsfull â€ïž Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor er det stĂžrst sjangse for at jeg ikke er det?
mimlen Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Sjangsen for Ä bli gravid er 20-25%, sÄ da er det jo mye stÞrre sjanse for Ä ikke vÊre det:) Symptomene kan bÄde komme fra Ä vÊre gravid og p-plasteret. Har du brukt p-plaster eller noe ana hormon prevensjon  fÞr?
Forventningsfull â€ïž Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2014 Ja for noen Ă„r siden, p plastet jeg satte pĂ„ den 19 des var det fĂžrste plastret i Ă„r.
mimlen Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Siden du har brukt p-plaster fÞr, vet du jo hvordan bivirkninger du fÄr. Hvordan var det sist? HÄper iallefall du oppdaterer her etter du har tatt test:)
Gjest prÞver1984 Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Kan du ikke bare ta en test a? Veldig vanskelig Ä fÄ svar pÄ annet vis
Forventningsfull â€ïž Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2014 Hadde ingen bivirkninger pĂ„ p plaster sist annet enn mens i 4 dager heller for 8 dager som jeg har uten prevangsjon. Skal kjĂžpe test i morgen ..
Forventningsfull â€ïž Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #14 Skrevet 3. januar 2015 Har ikke tatt test enda, tĂžrr ikke, er redd for at det kan vĂŠre eller ikke vĂŠre men mĂ„ jo gjĂžre det snart, tror mandag er dagen
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 sÄ da er det bedre Ä legge ut en trÄd slik at vi andre mÄ drive Ä gjette og synte og bla bla bla,, spar oss, ta heller en test og face svaret!!!! Anonymous poster hash: afb97...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ