Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har derfor noen følelse enda på hva dere har i magen? Jeg har jente følelse og er ikke mer enn 6+1.. Men sønnen min hadde jeg drømmer om hvordan han så ut osv, og det stemte veldig bra! Har ikke hatt noen drømmer enda (som jeg kan huske).. Men er veldig spent på om flere har sånn følelse??. Jeg bare visste at det var gutt forrige gang. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

graviditets"plagene" sier jente (likt som da jeg fikk jente sist; kvalm, trøtt, sliten), magefølelsen sier gutt. MEN det hører med til historien at magefølelsen min har vært feil med de to første

10+0 i dag!

Skrevet

Magefølelsen min sier gutt :) Har en jente og to gutter fra før, så hadde vært moro med ei jente. Men vi får se i mars en gang hvis han/hun vil vise seg fram ;) Magefølelsen var riktig med nummer en og to, men feil sist gang.

Skrevet

Jeg har veldig magefølelse på gutt. Tror vi kommer til å ikke ville vite kjønn, men magefølelsen per i dag sier som sagt gutt :)

Anonymous poster hash: af825...079

Skrevet

Jeg har hele tiden trodd at dette er ei jente. Det så slik ut på tidlig ul, spent på å se. 

Anonymous poster hash: e0f6d...134
Skrevet

Drømmer jeg om kjønn, så drømmer jeg kun at det er gutt.

Drømte en natt at jeg var gravis med en gutt for ei venninne av meg, og på toppen der var jeg selv gravid med min helt egen gutt..Sært.

Skrevet

Siden jeg har vært kvalm denne gangen og ikke forrige, så holder jeg en knapp på jente. Er bare smågutter i familien så hadde jo vært kjekt med ei lita ei! Men har ingen spesiell følelse. Blir lykkelig så lenge jeg får en frisk unge :)

Skrevet

Jeg tror det er en gutt og mannen er helt overbevist om at det er jente, så det blir spennende å se hvem som har rett.

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke hva kjønn det er.
Kunne tenkt meg ei jente, helt ærlig ja, siden jeg har 3 gutter, men det betyr ikke at jeg hadde blitt lei meg om det er en gutt.

For hvert svangerskap har jeg blitt dårligere og dårligere, kvalmen har vært geheftigere og vart lenger for hver gang.
Sist hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme med oppkast flere ganger daglig hele svangerskapet.
Denne gangen er jeg ikke der.
Jeg er uggen og føler meg uvell i kroppen, men uten den direkte kjempekvalmen.
Men så er jeg bare 10 uker nå.
Det har alltid toppet seg langt senere i svangerskapet.

Skrevet (endret)

Jeg også har sterkere symptomer denne gangen. Var bare lurt kvalm med gutten min.. Sånn fra uke 8-13 ca.. Og nå har jeg vært kjempe kvalm siden 5+2!! Og er super trøtt hele tiden. Det var jeg ikke sist.. Føler det er en jente, så blir veldig spennende på oul :)

Endret av hippmamma
Skrevet

Aner ikke hvilke symptomer som betyr hva, men både jeg og mannen har en følelse at det blir en av hver 😊 blir veldig spennende å se om magefølelsen vår er riktig 😊

Skrevet

Helt andre svangerskaps plager denne gangen. Har jente fra før. Så nå tror jeg gutt. ;-p Tok feil sist også! Så er spent på om vi får se det på OUL.! Har lyst på en av hver. Men har ei jente født juni 2013. Så kubbe tenkt meg å få brukt di nydelige klærne hennes også:-) Passet bra siden det nå også blir sommer barn;) Mannen sier det ikke har noe å si hva det blir. Men tror han ønsker seg en gutt også;) Han sier det holder med 2 barn. Så det gjenstår å se....;)

Skrevet (endret)

Jeg har jentefølelse, fordi jeg er dårlig og trøtt som jeg var da jeg gikk med jentungen, og så craver jeg frukt, som jeg også gjorde når jeg gikk med henne. Men for meg har det ingenting å si hva det blir, begge deler har sine fordeler - gleder meg til å vite sikkert :) Jeg har både jente og gutt fra før.

Endret av petitt
Skrevet

Jeg har jentefølelse. 

Har vel i grunn alltid sett på meg selv som en jentemamma, da det å få gutt(er) er veldig fjernt for meg.

Også hadde det jo vært veldig kjekt om det kom en jente nå da, når alle barna så langt rundtom i familien er gutter.

Så får vi se når den tid kommer, om jeg har rett, eller er nødt til å omstille meg helt. Det går nok sikkert greit det også da, bare veldig rart i tilfelle.

Skrevet

Jeg har en av hver fra før så det er i grunnen det samme. men har vel en jente følelse 😊

Skrevet

Jeg har jentefølelse. 

Har vel i grunn alltid sett på meg selv som en jentemamma, da det å få gutt(er) er veldig fjernt for meg.

Også hadde det jo vært veldig kjekt om det kom en jente nå da, når alle barna så langt rundtom i familien er gutter.

Så får vi se når den tid kommer, om jeg har rett, eller er nødt til å omstille meg helt. Det går nok sikkert greit det også da, bare veldig rart i tilfelle.

Før jeg ble gravid med eldste, og frem til Oul var det helt utenkelig for meg at jeg skulle få en gutt. Jeg tenkte bare på jentenavn, og så kun på jenteting i butikken, fordi det var så fjernt for meg å få gutt. Når JM sa "gutt!" På oul, så var det helt topp:) Jeg omstilte meg på null komma niks, og var klar for å bli guttemamma! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tror jeg får jente. Drømte at jeg får jente, og det gjorde jeg sist og, og det stemte jo. Er selvsagt sannsynligvis helt tilfeldig... ☺ Har vært dårlig denne gangen, og ikke forrige så samboeren tror det blir gutt..... Vi får se....

Skrevet

Magefølelsen min sier gutt så jeg er spent på å finne ut kjønnet :) ikke lenge igjen nå :D er i dag 15+3

Skrevet

Aner ikke, jeg er dårlig, ekstremt trøtt. Men jeg har en hjertefeil som gjør at alt det ekstra blodet i kroppen ikke blir pumpet ut så effektivt og derfor er jeg så trøtt. Har vært sånn hver gang under svangerskap. Jeg har faktisk ikke peiling overhodet på hvilket kjønn befinner seg langt inni der. er i den 12. uken nå og skal på tidlig UL. Kanskje de ser noe da? Hvem vet. Uansett hva det blir så blir jeg glad, har en jente og en gutt fra før så det er liksom ikke noe spesielt ønske heller. :)

Skrevet

Var kvalm med jenta, hypermesis med gutten, og "kun" kvalm igjen nå, ikke hypermesis. Så har litt jentefølelse pga det.

Anonymous poster hash: ceefd...32e

Skrevet

Var på UL idag, er 13+4, legen sa det er 95% sikkert at det blir to gutter. Både jeg og mannen min trodde det var en av hver, så vi ble litt overrasket da han sa at begge er gutter 😊 men vi gleder oss uansett kjønn 😊

Skrevet

Magefølelsen sier jente,dette svangerskapet er stikk motsatte av forrige da fikk jeg en gutt.. Er 12 + 3

Skrevet

jeg har ikke noe kjønn følelse i det hele tatt. men mannen gleder seg til å få bekreftet at han får en liten sønn... 4*6 i dag.

Skrevet

Var på ultralyd i dag, 12+2 og der så vi 90 % sikkert en liten balle ✌️ Da blir jeg nok mamma til 3(!!) gutter 👦👦👦😍

Skrevet

Jeg hørte en gang at når man ikke kler svangerskapet så venter man jente, for jentebabyen i magen stjeler all skjønnheten til mor, og det speilet forteller meg hver dag da er at her er det ei jente og hun bør bli bra pen altså!! For jeg ser ikke ut om dagen! :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...