Gå til innhold

Flere som har sett Call the Midwife på Netflix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt hekta. Sjelden jeg har grått så mye av en serie. Så fantastisk fin, og samtidig så brutal og ærlig på mange vis. Ikke bare lett å sitte her høygravid og se på alle babyene og fødslene, men jeg føler meg privilegert som lever nå, godt over 50 år senere med all den medisinske utviklingen som har vært, til tross for at de stort sett klarte det utmerket også på 50-tallet. 

Anonymous poster hash: 5f9f7...71c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste serien jeg har sett i år!!!

Anonymous poster hash: 61696...2db
Skrevet

Fortell! Hørtes ut som en spennende serie. Går den bare på Netflix?

Skrevet (endret)

Sett de sesongene som er på Netflix og MÅ få lastet ned sesong 3! Den gikk på NRK visstnok men det er den ikke tilgjengelig lenger:-/

Serien handler om en liten koselig gjeng med jordmødre i England på 50 tallet (husker jeg rett nå? Er en stund siden jeg såg de) som må sykle rundt til sine utallige fødende/barselliggende:-)

Endret av Linkwi
Skrevet

Sett de sesongene som er på Netflix og MÅ få lastet ned sesong 3! Den gikk på NRK visstnok men det er den ikke tilgjengelig lenger:-/

Serien handler om en liten koselig gjeng med jordmødre i England på 50 tallet (husker jeg rett nå? Er en stund siden jeg såg de) som må sykle rundt til sine utallige fødende/barselliggende:-)

Hørtes spennende ut. Bet du om det er med mye vanskelige eller triste fødsler? Har termin om tre uker så orker hvertfall ikke se dødfødsler 😱

Anonymous poster hash: 3e809...626

Skrevet

En fantastisk serie :) syns godt de kan legge ut sesong 3 på Netflix

Skrevet

Gikk julespesial nå nettopp på NRK, den ligger sikkert på nett- TV. Den aller siste episoden, er jeg redd. Siste episoden av sesong 3 (som gikk på NRK) var en helt klar avslutning og oppsummering. Veldig søt serie. Jeg hadde ikke hatt problemer med å se den som gravid, det går mer på menneskeskjebner enn dødfødsler, for å si det sånn. Men det er klart man kan gråte mye av den serien, men da mest fordi den er rørende. 

Skrevet

På NRK ligg den ute som "Nytt liv i east end".

Anonymous poster hash: d3799...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...