Gå til innhold

Skal man tørre og håpe?

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er litt i tvil på hva som skjer med kroppen min om dagen. 

Vi har vært prøvere siden mars, men ingenting har skjedd:( 

Nå har jeg hatt "blødninger" i 3-4 dager.

Men det er ikke mensen da jeg har kraftige blødninger. 

Dette har vært bare litt brunt gammelt blod da jeg har tørket meg etter do.

Så kom det litt friskt blod en dag, kun litt da jeg tørket meg med slim. 

Så ingenting, så litt brunt igjen dagen etter. 

Nå er det gjennomsiktig slim, minner litt om eggløsnings slim, MEN jeg har IKM på nyttårsaften ( av alle dager) 

Noen som har noe peiling på hva dette kan være?

Føler meg ikke gravid, og har ingen symptomer heller, men håper jo i det lengste.

Kan det være?

PS. sorry detaljert beskrivelse :S

Anonymous poster hash: 595ee...7d1
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144189427-skal-man-t%C3%B8rre-og-h%C3%A5pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

ts her :)

Hadde EL 17 des.

Mulig å ha 2 EL før TR ?

Anonymous poster hash: 704ea...c10

Det skjer så godt som aldri, men kroppen din kan godt ha prøvd å slippe et egg, ikke klart det, og prøver igjen nå. Temper du? Om du temper vil du få bekreftet helt sikkert at eggløsning faktisk har vært, med mindre du tar blodprøve, er det ingenting utenom de to tingene som kan bekrefte eggløsning - ikke el-tester, ikke el-slim, osv...

Anonymous poster hash: e5407...344

Annonse

Testet i dag, så helt blendahvit ut. Ble drit skuffet!

Har hatt masse mensmurringer i dag så var sikker på at tanta kom, men er ikke før i morgen.

Den blødingen jeg hadde var kjempe liten, tror det kalles spotting. 

Kun litt på papiret ved wc besøk, og ikke alltid da engang. 

Sjekket testen igjen nå bare for å gjøre det( vet man ikke bør.) 

Den så like blendahvit ut, helt til jeg så den i lyset. Da var det en ultratynn svak strek der. 

Mannen så den også, men laaaaangt over tiden, og er så tynn og svak at man ikke kan se om det er farge på den engang. Så er nok trolig en skyggestrek, men håpet blusset litt opp igjen. 

Skjønner veldig godtas du mener..Tungt å vente på tr.. Særlig når den går over tiden og forvirrer syklusen.

Vi har prøvd siden Juni og ingen ting har skjedd her.

Etter vi begynte å prøve har syklusen blitt veldig tullete. Ene mnd på 33 og andre på 25 dager, akkurat som der gjør det lettere.

Meeen! Vi må ikke gi opp håpet!

I dag var jeg ute å kjøpte bidro, så satser på at det gjør susen☺️

Masse lykke til videre, brått så sitter spiren☺️

Anonymous poster hash: 9ac5e...5eb

Prøver1984, jeg har hørt det samme jeg også. Men har hørt og lest at det er to ulike typer bidro. En medisinsk og en homeopatisk, så det er den naturlige jeg har kjøpt og har planer om å bruke.

Jeg har rådført meg med ulike som har brukt det og anbefaler at de brukes fra el til evt tr kommer til neste el igjen. De som har fått en tullete syklus av bidronning har etter hva jeg har lest meg frem til brukt den i hele pp.

Ingenting har funket så langt, så da tenker jeg at det ikke skader å prøve et lite kjerringråd. Hvis det ikke funker så er det bare 60. kapsler i en pakke:)

Har du noen andre tips?☺️

Endret av Baremeg1

Annonse

Gjest prøver1984

Jeg kjøpte bidronninggele som er sånn gul pakke.

Bidronninggele skal KUN brukes fra tr til el, definitivt ikke hele pp.. Jeg tok bidronninggele fra første mens dag tilogmed cd12, da jeg alltid får el cd14/15, men ingen el dukket opp før cd19..

Nå har jeg ny pp uten bidronninggele og nå kommer el slim som normalt og el er ventet som normalt :)

Bidronninggele er bare tull som klussertil med syklusen og kroppen... Anbefales ikke..

Vurderer ¨bestille privat gyn time på volvat slik at jeg forhåpentligvis kommer på hormoner, og får sjekket opp litt. 

Har ikke fått time før i mars hos vanlige gyn, og føler det er alt for lenge for meg og vente. Har holdt på siden feb. så nærmer seg fort et år med prøving her. 

Da begynte jeg på bidro i dag. Første dag i syklus.

Selv om flere har sagt at det ikke er bra, har andre sagt at det funka, så da gjenstår det å se.. Er jo ikke verre enn å bare slutte..😝 har kjøpt clearblue fertillitetsmonitor i tillegg så da har jeg jo litt mer oversikt😊

Hvis noen ønsker, kan jeg jo gi en tilbakemld på om hele syklusen min blir rar😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...