Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen :) Tørr ikke glede meg for mye siden jeg har mistet to ganger og ikke vet enda hva som feiler meg. Klarer nok ikke skjønne at jeg er gravid før etter ikm iallefall :) Men jeg skal prøve å nyte tanken likevel, for første gang kan jeg si at jeg er 3 + 6 på vei <3 Holder følge med dere videre her på gruppa, har jo vist seg å være ei gruppe med mange positive tester og ikke minst fine folk :):klem:

Fortsetter under...

Gratulerer sååå mye til alle som er blitt gravide!!! Så gøy :) :) 

Jeg satt i går kveld å tenkte på at jeg må ta en test, for jeg har hatt så murringer i magen og underlivet,ømme pupper og litt stikninger bak i ryggen. Var så sikker på at jeg hadde minst en billigtest liggenes, men har leita meg i hjel, hehe. Er syk nå, så orker ikke dra på butikken heller. Men jeg har en bitteliten blødning nå. Skal egentlig ikke ha tr før til mandag, hååååper det kan være en festeblødning og at det ikke er mensen som kommer alt for tidlig. Har hatt festeblødning alle gangene jeg har vært gravid. Men hvis ikke, så er det bare å hoppe inn i pp2, selv om det egentlig ikke ble noe ordentlig prøving denne mnd :) 

Morsomt at dette ble slik en positiv tråd, der mange får positiv test!

Det utrolige har skjedd her også, og jeg fikk i dag "gravid 1-2" lysende mot meg når jeg kom ut av dusjen! 😃 måtte det vare. Føler det er for tidlig til å slippe gleden fullstendig løst, men samtidig: *juble veldig på innsida*

Hei alle sammen. Noen av dere vet jo at jeg har væryt syk i det siste og igår ble jeg lagt inn på sykehuset. Men før jeg skulle ta medisinen min idag ba jeg dem ta en graviditetstest bare i tilfelle. Hadde null tro på at jeg var gravid pga null symptomer og lavt testosteronnivå hos mannen. Har ikm på søndag..

Testen var positiv! Skal ta blodprøver nå for å bekrefte siden dette går utover behandlingen min. Jeg ble så glad at jeg gråt og to sykepleiere kom å tok rundt meg og ga meg klem :) Nå skjelver jeg skikkelig og ber til høyere makter om at det går bra denne gangen <3

Gratulerer!! :D

Annonse

Jippi positiv rfsu test 😊 det kom en tydelig rosa strek ganske med en gang så jeg tenkte å ta en digital til helgen.. Egentlig litt tåpelig ettersom det ikke fantes digitaltester eller jeg viste vertfall ikke om det da jeg fant ut jeg var gravid med de to andre, da var en strek en strek. Men det er noe me å få det "svart på hvitt" håper denne spiren sitter ❤️

Merker nå at noe er på gang, vært våken siden 04 og har bare lyst til å stå opp å spise :P puppene er så vonde at det nytter ikke å sove og jeg ligger bare å tenker på at jeg liksom er gravid! Det vil bare ikke gå inn i hodet mitt og jeg er livredd for å teste igjen selv om jeg har sett svart på hvitt at jeg er på tjukken. Ikm er jo ikke før søndag så jeg er kjempenervøs for at tr kommer likevel. Men noe føles VELDIG annerledes så håper jeg finner roen etterhvert. Tror jeg skal begynne å sove med en klase bananer ved senga, grisesulten men tørr ikke stå opp i tilfelle stedatteren våkner :P

Merker nå at noe er på gang, vært våken siden 04 og har bare lyst til å stå opp å spise :P puppene er så vonde at det nytter ikke å sove og jeg ligger bare å tenker på at jeg liksom er gravid! Det vil bare ikke gå inn i hodet mitt og jeg er livredd for å teste igjen selv om jeg har sett svart på hvitt at jeg er på tjukken. Ikm er jo ikke før søndag så jeg er kjempenervøs for at tr kommer likevel. Men noe føles VELDIG annerledes så håper jeg finner roen etterhvert. Tror jeg skal begynne å sove med en klase bananer ved senga, grisesulten men tørr ikke stå opp i tilfelle stedatteren våkner :P

Gratulerer såå mye Mumua! :) For en utrolig fantastisk nyhet! Ja, det er rart med det...man føler det på kroppen på et vis:). Håper, håper, håper at alt går bra for dere! Både med babyen og alt annet som dere går gjennom nå <3. Jeg har helt klart også lyst til å følge med videre på mange av dere her inne på gruppa. Hvordan er statistikken for pos. tester her inne egentlig? Tror denne gruppen scorer ganske høyt :P

Skjønner godt at det er vanskelig å tro Mumua. Man tenker liksom at det er for godt til å være sant. Men du tok jo blodprøve, den må jo ha klart å overbevise deg? :) Så bra du er utskrevet fra sykehuset og kan nyte nyheten hjemme! Samboeren din må jo også ha blitt glad for positiv test etter testosteronresultstet.

Gratulerer såå mye Mumua! :) For en utrolig fantastisk nyhet! Ja, det er rart med det...man føler det på kroppen på et vis:). Håper, håper, håper at alt går bra for dere! Både med babyen og alt annet som dere går gjennom nå <3. Jeg har helt klart også lyst til å følge med videre på mange av dere her inne på gruppa. Hvordan er statistikken for pos. tester her inne egentlig? Tror denne gruppen scorer ganske høyt :P

Tusen takk! Vi er i ekstase :) Testet på nytt idag bare for å være sikker og det kom to streker etter bare noen få sekunder, så det føltes helt fantastisk. Har kjøpt en clearblue digital også som jeg skal svi av på ikm tenkte jeg, bare fordi det er så herlig å se det stå svart på hvitt :P Føles ut som ting løsner nå, alt annet blir liksom så bortkastet å tenke på nå som spiren er her. Jeg er hjemme igjen fra sykehuset og tror det går riktig vei med oss alle nå. Jeg synes det har vært utrolig mange som har blitt gravide i denne gruppa så dette ser jo veldig bra ut! :) Krysser fingrene for at de som enda ikke har fått positiv test får det fort som fy :) 

Annonse

Skjønner godt at det er vanskelig å tro Mumua. Man tenker liksom at det er for godt til å være sant. Men du tok jo blodprøve, den må jo ha klart å overbevise deg? :) Så bra du er utskrevet fra sykehuset og kan nyte nyheten hjemme! Samboeren din må jo også ha blitt glad for positiv test etter testosteronresultstet.

Ja, nå vet jeg at det er sant, tok både urinprøve og blodprøve på sykehuset igår og en strimmel her hjemme idag så nå er det ikke noe å tvile på :) Samboeren ble veldig overrasket og veldig, veldig glad. Så gentleman som han har vært det siste døgnet har han ikke vært siden vi først ble sammen så er spent på hvor lenge det varer :P Jeg får plutselig ikke løfte noe, får ikke lage middag, fikk sove lenge på mårran og han går bare rundt og gliser hele tida :) Så nå er vi spente på hvordan tiden blir fremover, jeg er allerede ganske utslått så det blir spennende å se :)

Så utrolig kjekt Mumua ❤️ Jeg måtte selfølgelig svi av en digital test den lyste gravid 1-2 mot meg så da var jo det bekreftet.. Jubelen lar litt vente på seg ettersom jeg har mistet tidligere.. Føles litt annerledes denne gangen men det er fordi man vil det skal være annerledes 😊

Bra statistikk for denne gruppen! Hvor mange har endt opp med å bli gravide denne måneden? Håper spiren sitter for alle dere andre i neste pp, og at dere har tatt med dere masse babystøv fra denne og videre inn i neste gruppe <3

Tusen takk for en fantastisk bra gruppe forresten! Dere har vært veldig gode å ha :) Håper vi møtes igjen senere her inne på forumet...enten på termintråder eller når jeg skal prøve på spire nummer to ;)

Stoooor og god babylykkeklem fra Visu

Endret av Visu

Ååå gratulerer!😀

Tar imot alt babystøv jeg kan få!

Skal til legen imorra, kansje jeg får lurt til meg en blodprøve🙈 jeg har fått noe utslett øverst på magen, under puppene og utover på sidene... Jeg er ganske thnn jente så har ikke store pupper👀 så er ikke derfor jeg har fått utslett. Kan dette være et g symptom??? Har ømme pupper og magekramper også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...