Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk! :) Jeg er ikke lenger enn 10 (11) dpo, så jeg hadde egentlig ingen forhåpninger om å få positiv test, men siden jeg aldri har vært med på denne tidlige testingen så hadde jeg lyst til å prøve nå, og da satt den gitt! :D Jeg sa jeg hadde en god følelse for denne gruppa, tenkte bare ikke på at det også kunne inkludere meg:D. Håper det kommer mange positive tester her inne de nærmeste dagene! :D

Så spennende at denne uka ser ut til å bli så positiv for dere! Jeg klarer ikke la være å håpe selv, men skal prøve å ikke teste før ikm, føler sjansen er så minimal nå siden mannen har lavt testosteronnivå. Men herreguuud som jeg håper <3

Annonse

Gratulerer til dere med positive tester!😊

Her venter jeg på IKM som er på torsdag. Den eneste som har vært annerledes denne gangen er at jeg har svettet mye, hatt hodepine og kvalme. Tør ikke håpe for mye for da bli man så skuffet om tr kommer, men et lite håp har vi😊 Tenkte å vente med å teste til torsdag/fredag om jeg klarer det😉

Gratulerer til dere som har fått positiv test! 😊

Lykkeliten jeg har akkurat de samme symptomene som deg! Men jeg er også ørlitegrann forkjøla så kan være derfor😜

Jeg har ikke trua denne mnd, vi får prøve å holde motet oppe jenter, vår tur må jo snart komme!

Hei!

Ny her inne, på en måte. Oppdaget at jeg hadde bruker da jeg prøvde å registrere meg,men kan ikke huske å ha vært aktiv her inne :-P

Jeg har lest gjennom tråden. Kom over den når jeg googlet litt. Er 10 dpo i dag. IKM på lørdag. Holder på å sprekke av spenning. Vi har prøvd veldig lenge (nesten tre år siden jeg sluttet på pillen), men føler vi først er i gang nå etter at jeg starter på femar. Så det føles på en måte som en ny start, så håper på det beste nå.

Spennende å lese postene deres. Spenningen stiger jo ut etter sidene, og så veldig positivt at flere har fått positiv test! Gratulerer så mye til dere! Håper flere kommer etter i løpet av uka.

Håper jeg kan være her og diskutere litt. Mannen holder på å bli gal av maset mitt, så kanskje han kan få litt pause. Testet i dag tidlig, negativ, men det kan jo være tidlig også. Håpet er der enda :-)

Hei alle sammen. Noen av dere vet jo at jeg har væryt syk i det siste og igår ble jeg lagt inn på sykehuset. Men før jeg skulle ta medisinen min idag ba jeg dem ta en graviditetstest bare i tilfelle. Hadde null tro på at jeg var gravid pga null symptomer og lavt testosteronnivå hos mannen. Har ikm på søndag..

Testen var positiv! Skal ta blodprøver nå for å bekrefte siden dette går utover behandlingen min. Jeg ble så glad at jeg gråt og to sykepleiere kom å tok rundt meg og ga meg klem :) Nå skjelver jeg skikkelig og ber til høyere makter om at det går bra denne gangen <3

Hei alle sammen. Noen av dere vet jo at jeg har væryt syk i det siste og igår ble jeg lagt inn på sykehuset. Men før jeg skulle ta medisinen min idag ba jeg dem ta en graviditetstest bare i tilfelle. Hadde null tro på at jeg var gravid pga null symptomer og lavt testosteronnivå hos mannen. Har ikm på søndag..

Testen var positiv! Skal ta blodprøver nå for å bekrefte siden dette går utover behandlingen min. Jeg ble så glad at jeg gråt og to sykepleiere kom å tok rundt meg og ga meg klem :) Nå skjelver jeg skikkelig og ber til høyere makter om at det går bra denne gangen <3

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE :blomst:  :babysmokk:  :hoppendeglad:  håper alt går bra i tiden fremover, så får jeg håpe vår spire sitter neste PP :)

Gratulerer så mye, det var fortjent!! Lykke til videre😄😄

Jeg har IKM i dag, tok en test, den var negativ. Så da er det bare å vente på tr, som sikkert kommer utover dagen😊 Det positive er da at syklusen min på plass igjen siden pille slutt i juli😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...