Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det ned alle sammen? Går tiden like sakte som hos meg?

Dette er siste forsøk før jeg skal gjennom en lapraskopi, men har hørt at mange blir litt mer fruktbare etter operasjonen, gyn skal bl.a skylle egglederne mine med kontrast, så er veldig spent på hva som skjer. Og etter lap så sender han inn henvisning til prøverør, men prøver å ikke tenke på det, for det tar jo evig lang tid:P

Ah, når spira satt på første forsøk hadde vi aldri trodd at det skulle ta så tid etter SAen... Misunner de som bare prøver noen få mnd og lykkes.. Beklager sytingen, har bare en dårlig dag.. :( Håper noen her har en bedre dag enn meg:)

Her går det ganske greit, det er faktisk veldig deilig å ha droppet el-testing denne mnd. Nå hadde jo jeg en sa i starten av januar så jeg har ikke peiling på når el evt. kommer, men vi legger inn aksjer i hytt og pine og ser hva som skjer :) Jeg vet at jeg skal begynne med fertilitetsmonitor neste mnd uansett, så om denne mnd blir litt "amputert" så får det bare være. Har i tillegg fått påvist kyssesyke og betennelse på leveren min så jeg har vel bare godt av å ta det litt med ro noen uker nå :P 

Har hatt masse tegn på el de siste dagene så vi legger inn aksjer ca annenhver dag og jeg tror faktisk at jeg går rett inn i normal syklus til tross for sa`en, dersom det stemmer at el er nå. Har ingen graviditetstester liggende heller så jeg skal faktisk prøve å ikke teste før ikm! Så får vi se om jeg klarer det da. Føler meg overraskende positiv til tross for all motgangen nå, så håper det er ett godt tegn :)

Skjønner godt at du er frustrert Ohana, jeg var også skikkelig lei meg en stund og ikke minst litt bitter på at det virket som om "alle" andre fikk det til med en gang. Jeg skal inn til utredning dersom vi mister en gang til eller ikke er blitt gravide innen sommeren. Har hørt mye bra om damer som skal inn til utredning men som plutselig blir gravid på egenhånd så håpet er ikke ute enda :) Og ikke minst er det jo topp at du får inn å sjekket om noe er galt, kanskje det er bare det som skal til og at dere kan legge tanken om ivf på hylla :klem:

Takk for svar, Mamua :) må bare prøve å slappe av litt igjen.. Tror på en måte operasjonsdatoen har blitt en slags deadline som plutselig er her.. Men har jo fått svar på alle blodprøver og sædanalyse, og der var jo alt normalt, så får vel tenke som gyn sa, "barn får dere". Så får jeg akseptere at jeg ikke bestemmer selv når, det får skje når det skjer :)

Forstår deg veldig godt ohana føler det samme nå. Skal prøve og ikke teste før ikm for har egentlig ikke trua. Skal opereres selv neste mnd men det er ikke baby relatert :-) hehe men fått henvisning til gynekolog for utredning. Men mannen har fått nyrestein og dette kan gå utover Sædkvaliteten og siden han har vondt i pungen så kan det i værstefall gjøre han steril... :-(

Uff da, får håpe han blir kvitt den fort, og at det ikke gjør noe skade. Går sikkert bra ;) 

Skal ikke teste jeg heller, droppet det de to siste pp'ene. Ikke har jeg så mye tro selv heller, da menssmertene har kommet forsiktig, og de kommer gjerne litt i forveien. Men vi får se. 

Håper ikke det er noe alvorlig du skal opereres for da, og lykke til! :)

Annonse

Skjønner godt at dere er leie dere som har prøvd lenge. Husker jeg var ganske frustrert sist i 4pp da jeg plutselig fikk el-slim to ganger i syklus, ventet jo på ikm, men så kommer el isteden. Du får trøste deg med at dere kan få barn Ohana. Selv om det kanskje ikke er så lett å tenke positvt.

Noen som har tenkt å teste tidlig da? Alltid spennende når vi kam begynne testingen!

JA, dagene snegler seg sakte fremover her også :/. Jeg skjønner virkelig at man blir frustrert når man har holdt på lenge uten positive resultater! For vår del har vi jo "prøvd" (sluttet på pillene i mars) en stund vi også, men frustrasjonen har heldigvis ikke tatt meg :). Det skal likevel nevnes at skrulletankene har økt de siste ukene...etter at jeg meldte meg inn i forumet :P. Når det gjelder testing så vipper jeg frem og tilbake hele tiden...ift til om jeg skal begynne tidlig eller vente til ikm..hehe. Jeg tenker vel at jeg ikke kommer til å bli gravid denne syklusen heller, så derfor er det jo greit å vente. På den annen side er det jo ganske så spennende å teste litt da:P. Er bare litt usikker på når el har vært denne mnd...ff-appen sier cd 19, men tempen økte en del allerede denne dagen, så jeg lurer på om den kan ha vært på å cd 18...Vi får se :P. Snart begynner jeg med symptomskrullingen :D

Babysyk85: Jeg har i det siste bestilt tester fra lavpris-tester.com. Strimlene derfra er rimelige og fungerer som de skal...har hvertfall aldri fått falsk positiv :).

Okei, må fortelle dere noe 😳

Jeg og samboer hadde sex, nå nettopp 😅 også skulle jeg tørke bort sæden som rant ut, det som kom ut først var ganske vanlig farge, men liksom litt oransje/rosa aktig. Etterhvert som det renner mer, blir det mer og mer rosaaktig. Så tenker det var blod da, som har blandet seg med sæden.

(Sorry for masse ekle detaljer😂)

Vet jo selvfølgelig at dette kan komme av flere årsaker, men tenker jo selvfølgelig på festeblødning. Er 6dpo (i dag) tirsdag.

Men jeg har også, for første gang, prøvd wild yam denne mnd, kan det gjøre så man blør?

Ble virkelig spent nå! Selvom jeg ikke har trua denne mnd.

Så spennende Wiiga :) Jeg har vert gravid to ganger siden Oktober som resulterte i sa, begge gangene hadde jeg festeblødning, så jeg tar meg selv i å miste håpet om ikke det kommer noe festeblødning. Har to barn fra før, kan ikke huske om jeg hadde det da. Mest sannsynlig fordi jeg ikke viste hva festeblødning var.

Men er bare 2 dpo i dag, da jeg hadde negativ eggløsningstest igjen på lørdag regner jeg med at eggløsning var da siden jeg hadde positiv eggløsningstest i noen dager før det :) Håper denne uken går fort så vi kommer inn i vår uke <3

Så spennende Wiiga :) Jeg har vert gravid to ganger siden Oktober som resulterte i sa, begge gangene hadde jeg festeblødning, så jeg tar meg selv i å miste håpet om ikke det kommer noe festeblødning. Har to barn fra før, kan ikke huske om jeg hadde det da. Mest sannsynlig fordi jeg ikke viste hva festeblødning var.

Men er bare 2 dpo i dag, da jeg hadde negativ eggløsningstest igjen på lørdag regner jeg med at eggløsning var da siden jeg hadde positiv eggløsningstest i noen dager før det :) Håper denne uken går fort så vi kommer inn i vår uke <3

Må ikke miste håpet selvom du ikke får det da :) De færreste får vel det?! Men dumt de endte i sa :-(

ja, måtte denne uka fly av gårde, så vår uke kan komme :D skjer heldigvis mye denne uka.

Skal jo til gynekolog i morra! Det blir spennende. Håper han kan hjelpe meg så jeg får normal syklus igjen. Eller, håper jeg heller er gravid nå da :D men det spørs vel.

Nei, jeg vet jo at festeblødninger er relativt sjeldent og at de fleste blir gravide uten festeblødning. så det er jo ingen grunn til å gi opp håpet om den ikke dukker opp :)

Jeg har som sagt to barn fra tidligere og aldri opplevd sa før vi prøvde på nr 3, men mistet i uke 5 og 6 så det var ikke så langt, man blir jo litt oppgitt og lei seg men det gikk heldigvis greit, og jeg så raskt fremover igjen. Men håper virkelig det sitter en spire snart :)

Lykke til hos gynekologen :)

Annonse

Så spennende Wiiga! Håper virkelig det er festeblødning. Det kan jo være at du fikk en rift også, men du kan jo være gravid for det :)

Lykke til hos gyn imorgen, krysser fingrene for positive resultater! Enten graviditet (men det er vel for tidlig) eller orden på syklus.

Jeg har følt at jeg har kjent at egget fester seg flere ganger. Har lest man kan kjenne det, men det er helt sikkert noe annet. Kjennes som et stikk/tak ved livmoren. Men siden dette er første pp så føler jeg at det er for godt til å være sant at jeg er gravid nå.

Noen symptomer hos noen? Jeg har litt mensmurringer på kvelden, ellers ingen ting. Får som regel ømme pupper en uke før ikm og voldsomme menssmerter... Tror egentlig ikke jeg er gravid, for da jeg var det, hadde jeg masse symptomer før ikm. Tror bare jeg har en "fin" syklus denne mnd :P men tiden går så saaaakte... :P

Jeg har det vanlige, kjempevonde pupper og litt stikking i underlivet :) Aner ikke når el var denne mnd, men tror den har vært. Gubben har blitt syk så det blir ikke mer aksjer denne syklusen tror jeg. Føler meg skikkelig fornøyd med å ha unngått å teste etter el og føler det skal gå veldig greit å ikke teste før etter ikm om tr ikke kommer - føler meg bare veldig lett og positiv denne syklusen til tross for sa`en for noen uker siden. Merkelig følelse egentlig :) Begynner med monitor om ikke spiren sitter så føler det hjelper litt på prøve-stresset. Men nå er det sannsynligvis lenge til ikm for meg da, regner med det blir rundt 1.feb eller ett par dager før. 

Mandag 26 skogfrua, FrkT_81, Ohana

Tirsdag 27
Onsdag 28 Visu
Torsdag 29
Fredag 30 Piasawa
Lørdag 31 Hjerteskatten <3, Babysyk 
Søndag 1 Millepersille (8pp)

Hei alle sammen :) Slenger meg på her... Er noen måneder siden sist jeg var innom. Har fortsatt å prøve i mellomtiden, uten resultat. I motsetning til de to foregående pp'ene, så har jeg denne måneden et øøøøørlite håp <3 

Jeg har ingen tegn. Men siden dette er første syklus etter pilleslutt vet ueg ikke helt hva jeg kan forvente. Måtte søke etter den gamle ikm-tråden fra da jeg ble gravid, og da hadde jeg helt like tegn som ved mensen; mensmurringer og ømme pupper. Eneste forskjellen var at jeg ikke spottet, men aner jo ikke om jeg gjør det nå. Det er uansett for tidlig enda. Jeg gleder meg skikkelig til neste uke og alle positive testene vi skal få her!!

Hei jenter ! :) 

Jeg har ikke vært her inne på en stund, vi har nemlig hatt omgangssyken på omgang.. :( Det var såå typisk, så det ble med andre ord ikke noe humping på oss :( Vi hadde oss på søndag, hadde fremdeles masse slim da. Så jeg kan jo håpe på at det holdt. Har fortsatt slim, så kan jo hende at eggløsningen har vært forsinka.. Jaja, jeg er her inne å følger med på dere hvertfall :) 

Lykke lykke til :D :D 

Mine symptomer hittil er er ømme bryster og såre brystvorter, men det pleier jeg alltid å få etter eggløsning (hvertfall ømme bryster). Noe som har vært annerledes denne syklusen er at jeg har hatt veldig svake stikkinger på både venstre og høyre side av magen, omtrent der eggstokkene sitter. Dette begynte ca 2-3 dpo. I dag har de blitt sterkere og nå kjenner jeg det kun på høyre siden. Uansett..jeg er bare ca 5-6 dpo, så det er nok bare ønsketenkning at disse fornemmelsene skal skyldes en graviditet:P. Kan liste opp en hel del andre ting også, men det er mer naturlige variasjoner tror jeg.

Uansett moro å høre om alles symptomer og innbildte symptomer da. Gleder meg til å se hvor mange av oss som ender opp med to streker denne syklusen. Har en god følelse for denne gruppa <3

Ingen symtomer her i gården.. 7 dpo i dag(enten 7 eller 9) Det vil vise seg på søndag! :)

Tr melder (desverre) sin ankomst svært så

precist stött.

Jeg tror ikke det har klaffet den mnd, men jeg har mer eller mindre mistet troa på at det skal gå av seg selv, uansett. 

Det er kjempe artige dager på jobb og jeg stortrives og har masse og gjøre hele tiden, så tenker svært lite på at jeg er i dpo land, heldigvis :)

Lykke til videre i IKM UKA :) 

Har heller ingen symptomer, alt føles som vanlig.

Men, var hos gynekolog idag og det blir pergotime på meg neste syklus. Det blir spennende! Alt så fint ut ellers, han tok også celleprøve som jeg vil få svar på etterhvert. Skulle begynne rett på dobbel kur, så håper det klaffer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...