Gå til innhold

Tidenes hangover!! Trodde jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos et vennepar på fredag hvor vi drakk oss rimelig fin i fletta. Dagen etterpå var jeg ufattelig dårlig. Tidenes hodeverk og spydde helt til kl halv 10 om kvelden. Skikkelige kramper i magen og var ufattelig uvel i hele kroppen. Spydde bare jeg tok en liten slurk av noe å drikke. Svimmel og rett og slett helt sengeliggende. Når jeg tenker meg om var jeg nokså opp og ned i magen dagen før, men tenkte bare det vara all julematen. Dagene etter nå har jeg fortsatt den forbaska magesmerten, kommer litt takvis ala krampeaktig og jeg føler meg oppblåst og noe slapp. Regner med detta kan være en slags form for magevirus/omgangssyke? Men er det vanlig uten noe mer diare eller oppkast? Ingen feber heller.. Og om det isåfall er magevirus eller en form for omgangssyke, er det slik at jeg bør holde meg hjemme da? Mtp smitte? Kjenner vel egentlig på meg at jeg kommer til å slite med jobb imorgen om formen skal være lik:/

Anonymous poster hash: 1a93d...667

Skrevet

Noen som vet om dette kan betegnes som omgangssyke/magevirus?

Skrevet

Kan være begge deler. Ville ventet til imorgen tidlig å sett an formen. Er du fremdeles dårlig ville jeg ringt jobben og sagt du har fått omgangssyken. Er du bra imorgen går du på jobb.

Tror nok det kan være hangover, har hatt det slik du beskriver det før

Anonymous poster hash: 328dc...e33

Skrevet

Hmm har hatt veeeldig sterke hangover mange ganger før, men denne dagen derpå var helt ekstrem. Så kan jo ha vært kombinasjon? Det er mest denne mageknipen som kommer og går som er verst.. Virkelig ubehagelig. Sitter nokså høyt oppe i magen.

Skrevet

Jeg har vært fyllesjuk hvor jeg har vært sengeliggende til godt utpå kvelden dagen etterpå med spying og hodepine. Men på den annen side så har jeg også vært magesjuk hvor jeg har hatt de samme symptomene. Så det er ikke godt å si. 

Se an formen til i morgen, og så kjenner du på om du er i stand til å å gå på jobb. 

Hvordan er formen til de andre i familien da? Noen andre som er dårlige? 

Anonymous poster hash: 165c2...ca8
Skrevet

Noro.. Vi har hatt akkurat samme greia hele jula, liten som stor. Oh jul med din glede.. Hold deg hjemme du, jeg selv smittet minst 5 personer når jeg trodde jeg var frisk 😳

Skrevet

Ja altså eldstejenta vår klaget over skikkelig vond mage, spydde en gang og var bedre dagen ettepå. Hun minste har slitt med magen nå de siste dagene, ingen diare, bare klager over magevondt og bæsjer litt og litt i bleien hele dagen. Tenkte først det var kun forstoppelse osv, siden hun er rimelig ofte forstoppet.. Men nå har jeg vel kommet til konklusjon at hun gjerne opplever de samme krampene som meg og da gjerne tolker det som at hun må bæsje.. Bah! Føler meg ikke bedre ikveld. Håper dette går fort over gitt.. Takk for svar forresten!

Skrevet

Var syk før jul jeg. Dag 1, satt vel stort sett på do. Var veldig kvalm, kastet ikke opp selv om jeg var på nippet mange ganger.

Dag 2, lå rett ut på sofaen med kvalme og hodepine. Lite doløping, som sikkert skyldes at jeg ikke hadde spist på over et døgn.

Så det kan nok være magevirus. Går mye av det om dagen :-(

Anonymous poster hash: fedbe...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...