Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #26 Skrevet 29. desember 2014 *kaster opp i munnen* Anonymous poster hash: 73ba1...866
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 29. desember 2014 #27 Skrevet 29. desember 2014 Mannen er en kroppsfokusert dust som selvsagt mener fruen sin kropp er verdens vakreste. Hadde han ikke likt konas utseende hadde de vel kanskje ikke vært sammen. Min personlige mening er at frua i seg selv er litt tynn, tenker at hun kanskje ikke har så mye å stille opp med hvis hun blir syk over lengre tid. Og at en som er så slank burde spise MASSE hvis hun skal trene så mye som hun gjør, men jeg vet jo ikke hvor mye hun spiser heller, så jeg skal ikke uttale meg. Jeg håper at alle mødre og fedre med jenter lærer dem at mat er næring som kroppen trenger, og at trening skal være morsom fysisk aktivitet som man trives med. Og at man kommer i alle former og fasonger, fra slank til fyldig. Men da må hetsing av tynne mennesker også slutte, er like vondt å bli kalt stygg fordi man er slank som det er hvis man er stor. Lars Kristian er og blir er dust som hisser seg opp over bagateller. Støtt heller kona på privaten og slett ufine kommentarer fra bloggen, det er bedre enn å kalle normalvektige kvinner for overvektige. Beyoncé er like flott som frua, bare anderledes i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #28 Skrevet 29. desember 2014 Glad han ikke er min mann. Alvorlig skrudd syn på vekt og kropp, det beviser han igjen og igjen. Men nå har han jo fått seg en god partner i fruen sin da. Jeg tror ikke man blir frisk av anoreixia, nei. Anonymous poster hash: 2025a...313
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #29 Skrevet 29. desember 2014 Den mannen burde jammen ta seg en titt i sitt eget speil!!! Antall kg og bmi er en ting, men han har ihvertfall null sjarm, utstråling og sexappeal. Kim K. og Beyonce er nydelige, deilige damer med herlig sexutstråling! Anonymous poster hash: 62105...74f
Mamma`n til turbo Skrevet 29. desember 2014 #30 Skrevet 29. desember 2014 Beyonce veier 58 kilo og er rundt 170 høy så at han skrev den gangen at hun burde gått ned 15 kilo vitner jo bare om hans forvridde bilde på jentekroppen. At hun har en stor rompe, som jeg Forøvrig syntes er kjempe fint, har hun uavhengig av om hun er tynn eller ikke. Forøvrig er jeg overlei hele fotballfrue pg fatter ikke hva slags interesse folk har av ei mildt sagt gjennomsnittlig jente utseendemessig, som bor på landet og har en påfallende lite kreativ interiørstil tatt rett ut av en katalog. Hele bloggen er jo ett eneste gjesp. Jeg fatter bare ikke hvorfor hun er interessant.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #31 Skrevet 29. desember 2014 .. Anonymous poster hash: 62105...74f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #32 Skrevet 29. desember 2014 Forstår ikke alle disse trådene. Fruen er jo forskrudd og mannen ikke helt klok han heller. Ikke er de pene. At de redigerer en allerede anorektisk kropp, det sier sitt. Ferdig med den saken. Anonymous poster hash: 7a8ee...7d5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #33 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...?? Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #34 Skrevet 29. desember 2014 Beyonce veier 58 kilo og er rundt 170 høy så at han skrev den gangen at hun burde gått ned 15 kilo vitner jo bare om hans forvridde bilde på jentekroppen. At hun har en stor rompe, som jeg Forøvrig syntes er kjempe fint, har hun uavhengig av om hun er tynn eller ikke. Forøvrig er jeg overlei hele fotballfrue pg fatter ikke hva slags interesse folk har av ei mildt sagt gjennomsnittlig jente utseendemessig, som bor på landet og har en påfallende lite kreativ interiørstil tatt rett ut av en katalog. Hele bloggen er jo ett eneste gjesp. Jeg fatter bare ikke hvorfor hun er interessant.58 kg? Hehe, neppe... Anonymous poster hash: 70ac2...02b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #35 Skrevet 29. desember 2014 Beyonce veier 58 kilo og er rundt 170 høy så at han skrev den gangen at hun burde gått ned 15 kilo vitner jo bare om hans forvridde bilde på jentekroppen. At hun har en stor rompe, som jeg Forøvrig syntes er kjempe fint, har hun uavhengig av om hun er tynn eller ikke. Forøvrig er jeg overlei hele fotballfrue pg fatter ikke hva slags interesse folk har av ei mildt sagt gjennomsnittlig jente utseendemessig, som bor på landet og har en påfallende lite kreativ interiørstil tatt rett ut av en katalog. Hele bloggen er jo ett eneste gjesp. Jeg fatter bare ikke hvorfor hun er interessant.58 kg? Hehe, neppe... Anonymous poster hash: 70ac2...02b Jeg jobbet på konserten hennes for noen år siden og hun er overraskende liten. Jeg er 172 og 62 kg. Hun er mye mindre enn meg. Anonymous poster hash: 35ef6...984
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #36 Skrevet 29. desember 2014 Ikke bare har han sagt det.. Han har uttalt det i media... http://m.kjendis.no/2009/11/08/kjendis/beyonce/fotball/slanking/8918510/?www=1 Snakk om skrudd kvinnesyn! Men nå synes vel de fleste menn at kona hans veier 20 kg for lite da.... Anonymous poster hash: 215f7...58f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #37 Skrevet 29. desember 2014 '- Kropp er jo et vanskelig tema. Det er veldig mange som reagerer negavtivt på at jeg trener så mye, men skjønner ikke at det er en negativ ting. Jeg vil jo oppfordre jenter seg til å holde i form, men aldri til å slanke seg med mindre man har et overvektsproblem, sier hun' '...men aldri til å slanke seg med mindre man har tilgang på Photoshop', var det hun mente å si Anonymous poster hash: 3fb4a...58c
Mamma`n til turbo Skrevet 29. desember 2014 #38 Skrevet 29. desember 2014 Altså Beyonce er ganske så slank, skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å tro at hun veier i underkant av 60 kilo bare fordi hun har en timeglassfigur.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #39 Skrevet 29. desember 2014 Og om han skulle lese denne tråden vil han antakelig tenke at det bare er en gjeng feite, stygge kjerringer som bare er misunnelige som har disse negative oppfatningene av ham. Anonymous poster hash: b7245...b06
Mamma`n til turbo Skrevet 29. desember 2014 #40 Skrevet 29. desember 2014 http://stylecaster.com/how-much-does-beyonce-weigh/ Ser du henne i levende livet hadde du blitt overrasket over hvor liten hun faktisk er.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #41 Skrevet 29. desember 2014 Beyonce veier ikke 58 kilo og er 170 høy . Eneste mulighet hun kan veie 58 er om hun er maks 160. Jeg er 170 og 55 kg og jeg er slank nesten tynn og det er den dama der ikke . Anonymous poster hash: 4026a...32b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #42 Skrevet 29. desember 2014 http://stylecaster.com/how-much-does-beyonce-weigh/ Ser du henne i levende livet hadde du blitt overrasket over hvor liten hun faktisk er. Ganske nøyaktig 58 kg:-) Anonymous poster hash: b7245...b06
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #43 Skrevet 29. desember 2014 Haha jada d er d hun oppgir. Like så mye som at alder ikke blir rett oppgitt av skuespillere så stemmer heller ikke den vekta . Nekter at hun er en cm lavere enn meg og kun 3-4 kilo. De låra der? Det er ikke ei slank lita dame. Anonymous poster hash: 4026a...32b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #44 Skrevet 29. desember 2014 Haha jada d er d hun oppgir. Like så mye som at alder ikke blir rett oppgitt av skuespillere så stemmer heller ikke den vekta . Nekter at hun er en cm lavere enn meg og kun 3-4 kilo. De låra der? Det er ikke ei slank lita dame. Anonymous poster hash: 4026a...32b Dersom du ikke synes beyonce er slank er det noe alvorlig galt med din oppfatning av kropp. Anonymous poster hash: 075c7...432
*Miss Marple* Skrevet 29. desember 2014 #45 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså? Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #46 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså? Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du? Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl. Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #47 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså? Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du? Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl. Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Hvis man lar unger være unger, så.. Anonymous poster hash: 73ba1...866
*Miss Marple* Skrevet 29. desember 2014 #48 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså? Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du? Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl. Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Hvis man lar unger være unger, så.. Anonymous poster hash: 73ba1...866 Men hvilke holdepunkt har dere for å påstå at denne ungen får lov til å være barn? Det blir bare tåpelig å fabrikere sånne konstruerte problemstillinger, selv om man liker å ha det pent trenger ikke det å bety at barna ikke får bevege seg. Dere vet faktisk ingenting om hvordan denne familien har det. Dere tror vel ikke dere kjenner de basert på det bildet de skaper i media?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #49 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså? Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du? Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl. Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Hvis man lar unger være unger, så..Anonymous poster hash: 73ba1...866 Men hvilke holdepunkt har dere for å påstå at denne ungen får lov til å være barn? Det blir bare tåpelig å fabrikere sånne konstruerte problemstillinger, selv om man liker å ha det pent trenger ikke det å bety at barna ikke får bevege seg. Dere vet faktisk ingenting om hvordan denne familien har det. Dere tror vel ikke dere kjenner de basert på det bildet de skaper i media? Jeg har ikke påstått annet enn at 1åringer flest søler og griser Anonymous poster hash: 3fb4a...58c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #50 Skrevet 29. desember 2014 Det særeste er jo at han bare fikser på henne og ikke seg selv... :S Anonymous poster hash: 0e172...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå