Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #51 Skrevet 29. desember 2014 Det særeste er jo at han bare fikser på henne og ikke seg selv... :S Anonymous poster hash: 0e172...b3a Joda:D Han fikser større armer på seg selv Anonymous poster hash: 3fb4a...58c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #52 Skrevet 29. desember 2014 Blir kvalm av å se han. Henne synes jeg faktisk mest synd på. Anonymous poster hash: 051fe...79a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #53 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså? Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du? Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl. Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Hvis man lar unger være unger, så..Anonymous poster hash: 73ba1...866 Men hvilke holdepunkt har dere for å påstå at denne ungen får lov til å være barn? Det blir bare tåpelig å fabrikere sånne konstruerte problemstillinger, selv om man liker å ha det pent trenger ikke det å bety at barna ikke får bevege seg. Dere vet faktisk ingenting om hvordan denne familien har det. Dere tror vel ikke dere kjenner de basert på det bildet de skaper i media? 100% av alle babyer og småbarn søler og griser, fordi de ikke har lært seg hånd-munn-koordinasjon og fordi de ikke har lært seg å sise "ordentlig", som man kaller det. Hvis foreldrene sitter og kjefter, eller tvangsmater ungene (eller annet, tenk deg hva som må til for at ingenting havner noe annet sted enn i munnen) så lar de ikke barn være barn. Barn griser, fordi det er sånn de lærer seg å leke og spise. Når det er sagt, har det ingenting å gjøre med hva de gjør mot sitt barn, jeg påpekte kun at dersom man lar barn være barn, vil det alltid forekomme søling. Ofte. Anonymous poster hash: 73ba1...866
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #54 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble. Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket?? Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent?? Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin. Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså?Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du? Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl.Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Hvis man lar unger være unger, så..Anonymous poster hash: 73ba1...866 Men hvilke holdepunkt har dere for å påstå at denne ungen får lov til å være barn? Det blir bare tåpelig å fabrikere sånne konstruerte problemstillinger, selv om man liker å ha det pent trenger ikke det å bety at barna ikke får bevege seg. Dere vet faktisk ingenting om hvordan denne familien har det. Dere tror vel ikke dere kjenner de basert på det bildet de skaper i media? 100% av alle babyer og småbarn søler og griser, fordi de ikke har lært seg hånd-munn-koordinasjon og fordi de ikke har lært seg å sise "ordentlig", som man kaller det. Hvis foreldrene sitter og kjefter, eller tvangsmater ungene (eller annet, tenk deg hva som må til for at ingenting havner noe annet sted enn i munnen) så lar de ikke barn være barn. Barn griser, fordi det er sånn de lærer seg å leke og spise. Når det er sagt, har det ingenting å gjøre med hva de gjør mot sitt barn, jeg påpekte kun at dersom man lar barn være barn, vil det alltid forekomme søling. Ofte. Anonymous poster hash: 73ba1...866 Dette er fullstendig avsporing og bare tull! Barn er barn selvom de ikke får grise ned overalt. Barn må ikke grise for å utvikle seg. Anonymous poster hash: e363e...29e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #55 Skrevet 29. desember 2014 Det særeste er jo at han bare fikser på henne og ikke seg selv... :S Anonymous poster hash: 0e172...b3a Joda:D Han fikser større armer på seg selv Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Haha, seriøst?? Anonymous poster hash: 0e172...b3a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #56 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble.Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket??Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent??Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin.Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså?Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du?Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl.Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Hvis man lar unger være unger, så..Anonymous poster hash: 73ba1...866 Men hvilke holdepunkt har dere for å påstå at denne ungen får lov til å være barn? Det blir bare tåpelig å fabrikere sånne konstruerte problemstillinger, selv om man liker å ha det pent trenger ikke det å bety at barna ikke får bevege seg. Dere vet faktisk ingenting om hvordan denne familien har det. Dere tror vel ikke dere kjenner de basert på det bildet de skaper i media?100% av alle babyer og småbarn søler og griser, fordi de ikke har lært seg hånd-munn-koordinasjon og fordi de ikke har lært seg å sise "ordentlig", som man kaller det.Hvis foreldrene sitter og kjefter, eller tvangsmater ungene (eller annet, tenk deg hva som må til for at ingenting havner noe annet sted enn i munnen) så lar de ikke barn være barn. Barn griser, fordi det er sånn de lærer seg å leke og spise.Når det er sagt, har det ingenting å gjøre med hva de gjør mot sitt barn, jeg påpekte kun at dersom man lar barn være barn, vil det alltid forekomme søling. Ofte.Anonymous poster hash: 73ba1...866 Dette er fullstendig avsporing og bare tull! Barn er barn selvom de ikke får grise ned overalt. Barn må ikke grise for å utvikle seg. Anonymous poster hash: e363e...29e Jo. Det må de. Hvordan forventer du ellers at de skal kunne lære å spise? Ingen klarer det på første forsøk det handler om å la de få utvikle motorikken, og la de prøve seg selv. Anonymous poster hash: 73ba1...866
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #57 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke mye som rimer med virkelighetens verden. De gar det nok bra ibsin lille boble.Det bekymringsværdige er datteren, som må leve opp til, dette. Hva ghør ff og lasse når lille kliner makrell i tomat på de dyre spisestuestolene til 4000 kr stykket??Hva den dagen det ikke er mulog å ha det flotte glam spisebordet så blangt og pent??Jobda, det går ann mebs lille er lita, men hyn begynner nå å komne i en alder det er vrient å bo i ett interiørmagasin.Og når hun går bananas med lebestiften i den enorme sofasenga på, stua...??Anonymous poster hash: 1a7b5...ec1 Nå har jeg aldri hatt noe interiørhjem, men det er da selvsagt ikke fritt frem for å grise med mat og andre ting i stuen fordet? Mine barn har aldri tegnet på møbler eller ødelagt sminken min. Er man hysterisk opptatt av fasade og interiør om man passer på barna sine altså?Og om lille hadde gått amok med lebestiften på møblene hadde det blitt månelyst her også altså. Hadde du syns det var helt ok, du?Vil tro at de fleste hjem med 1åringer bærer noe preg av at det faktisk bor en 1åring i hus og de fleste foreldre tar også høyde for at 1åringer har uhell med mat og søl.Ingen som sier det er fritt frem, men de fleste barn søler og griset litt. Anonymous poster hash: 3fb4a...58c Hvis man lar unger være unger, så..Anonymous poster hash: 73ba1...866 Men hvilke holdepunkt har dere for å påstå at denne ungen får lov til å være barn? Det blir bare tåpelig å fabrikere sånne konstruerte problemstillinger, selv om man liker å ha det pent trenger ikke det å bety at barna ikke får bevege seg. Dere vet faktisk ingenting om hvordan denne familien har det. Dere tror vel ikke dere kjenner de basert på det bildet de skaper i media?100% av alle babyer og småbarn søler og griser, fordi de ikke har lært seg hånd-munn-koordinasjon og fordi de ikke har lært seg å sise "ordentlig", som man kaller det.Hvis foreldrene sitter og kjefter, eller tvangsmater ungene (eller annet, tenk deg hva som må til for at ingenting havner noe annet sted enn i munnen) så lar de ikke barn være barn. Barn griser, fordi det er sånn de lærer seg å leke og spise.Når det er sagt, har det ingenting å gjøre med hva de gjør mot sitt barn, jeg påpekte kun at dersom man lar barn være barn, vil det alltid forekomme søling. Ofte.Anonymous poster hash: 73ba1...866 Dette er fullstendig avsporing og bare tull! Barn er barn selvom de ikke får grise ned overalt. Barn må ikke grise for å utvikle seg. Anonymous poster hash: e363e...29e Jo. Det må de. Hvordan forventer du ellers at de skal kunne lære å spise? Ingen klarer det på første forsøk det handler om å la de få utvikle motorikken, og la de prøve seg selv. Anonymous poster hash: 73ba1...866 Nei, de må ikke grise ned alt. Det er bare i Norge og USA en tror at barn må være grisete. I Frankrike er det en annen tilnærming til barneoppdragelse, de barna klarer å spise de også. Finmotorikken avhenger på ingen måte av grisete spising. Anonymous poster hash: e363e...29e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #58 Skrevet 29. desember 2014 Jo. Det må de. Hvordan forventer du ellers at de skal kunne lære å spise? Ingen klarer det på første forsøk det handler om å la de få utvikle motorikken, og la de prøve seg selv. Anonymous poster hash: 73ba1...866 Men de trenger vel ikke få prøve seg i de hvite spisestolene eller den beste sofaen? Anonymous poster hash: acfed...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå