Gå til innhold

Er spent på om jeg bikker nyåret :) Flere?

Anbefalte innlegg

Har termin 9.januar, og er egentlig ikke opptatt av dette med om det blir desemberbarn eller januar barn, men likevel sniker forventningen seg i tankene mine.

Har ei venninne som mener gutten min blir født i desember. Bare 3 dager igjen, tenker jeg.

Samtidig som jeg teller ned til 1., begynner jeg å tenke på om jeg får slappet av og godtatt det hvis fødselen skjer før slaget 12 på nyttårsaften!

Blir litt ergelig på megselv for å ha slike tanker. Det viktigste er at det går bra med gutten min, det er jo det som skal være fokus :)

Men må bare lufte min politisk ukorrekte tankegang :P

Fortsetter under...

Jeg har ikke termin før 31.januar, men fødte for tidlig forrige gang, er nå 35+3 og deler dine tanker.. Hver natt jeg må opp å tisse er jeg livredd for at vannet skal renne nedover beina som sist. Er virkelig ikke klar for fødsel nå, vil helst komme meg over til januar og også uke 37. Tenker også at det ville vært best for barnet å ha bursdag i januar iforhold til helt sist på året, men det viktigste er jo såklart at alt går bra med fødsel og babyen :) de kommer jo når de er klare, uansett hvilken dato det er :P

Annonse

Jeg har termin 3. januar, så er spent på om vi bikker året eller om han heller ønsker bursdag i desember. Jeg er litt lei, men han får komme når han vil. Jeg har ikke så mye valg uansett...;) Hehe. Det er morsomt å gå med den største gaven i magen og ikke vite når han kommer:)

Har termin 5. februar og er førstegangsfødende så det er ingenting som tyder på at den lille kommer før 1. januar men har likevel de samme tankene... Please vent til 2015! :-D

Lykke til dere som nærmer dere fødselen, snart får dere møte bebisene deres! <3

Maseriene dukket opp idag og, gitt.

"Pust lydløst, slappe av i hendene og ansiktet", tenkte jeg. Ble overrasket hvor godt jeg gjennomførte avslapping gjennom rie. Vet ikke om jeg gjorde det rett, eller om jeg vil klare å slappe meg av gjennom de ordentlige riene, men ble litt fornøyd med megselv.

Nå kan egentlig fødsel komme, tenker jeg :)

Annonse

Har nok ikke født, nei.

Jeg har hatt maserier kun på natters tid. Har sjekket nettet opp og i mente, og har forstått at blødning er tegn på modning, men det vil ikke si at fødsel er rett rundt hjørnet...

Hvordan går det med dere andre??

Håper på updates fra dere og :)

Da ser det ut til å gå over til nyåret. Ikke så mange timene igjen. Jeg drømte at slimproppen hadde gått og var så glad. Maks skuffa når jeg innså at det kun var en drøm. Her er det ingen tegn annet enn at magen har sunket... Håper det skjer snart. Gjerne 1. eller 2. jan.

Nicki82, plutselig føder du :)  Jeg gikk over med nr 2, hadde ikke en maserie og la meg hver kveld like skuffa, plutselig ville hun ut og det uten forvarsel 

8 dager, da er det en stund til du er over termin så tipper du ikke har lenge igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...