Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere:-) nå har jeg kommet opp i en situasjon som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal takle. Håper på noen innspill:-) jeg har ei lita prinsesse som blir 5 år i mai:-) jeg har vært sammen med barnefaren i mange år, men flyttet fra han i juni, etter flere mnd hvor jeg fryktet at dette ville skje. Ikke lenge etter møtte jeg verdens snilleste kar, som jeg raskt ble veldig gla i. Dette var ikke planlagt, da jeg egentlig hadde planlagt at jeg ikke skulle treffe noen. Vi har d veldig bra sammen, og dattera mi liker han svært godt:-) i november spurte han om vi ville flytte inn hos han, og det ville vi gjerne, så vi flyttet inn helga før 1 desember. Som sagt har vi d svært bra ilag, og jeg føler at dette er veldig rett, selv om d gikk mye raskere enn jeg kunne tro. Det som er saken nå, er at jeg for over ei uke sia merket at jeg hadde svært ømme bryster, og jeg har nå tatt 7 graviditets tester, og alle viser at jeg antakelig er gravid. Jeg sa d til han med en gang, og han reagerte med glede. Såklart eg jeg også på en måte gla, da prinsessa nå blir 5 år, og jeg føler at d er på tide.. Jeg er 27 år, og ingenting tilsier at dette er galskap..men hva tenker dere? Jeg vil bare så gjerne ha litt råd, og innspill. Håper dere tar dere tid:-) takk på forhånd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det føles rett så kjør på 😊 lykke til

Skrevet

Det finnes ingen garanti for noe som helst. Ta sjansen om det føles rett for deg. Lykke til. 

Anonymous poster hash: 3a004...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...