Gå til innhold

&toro lasagne. til mange....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Platene kan bli litt tørre i kantene om de ikke får ligge litt i varmt vann før de havner i formen.

Lasagne fra Toro burde vært forbudt å servere gjester.

For noe tull! Om det er det man behersker er det da helt ok å servere halvfabrikat. Skal man la være å invitere fordi man kan treffe på en matsnobb som innbiller seg at hns gane er for fin for vanlig mat?

Om man er så kresen får man heller holde seg hjemme!

Anonymous poster hash: f62f8...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro lasagne til gjester? Æsj... Anonymous poster hash: fa007...93c

Og feilen med det er???Anonymous poster hash: d3ffc...684
Det er vel ikke akkurat vanlig å servere halvfabrikatamat/posemat når man inviterer gjester.... Men alt avhenger av settingen, skulle min søster og hennes barn kommet hit på lasagne ville jeg laget to stykker. En toro og en hjemmelaget fra bunnen av, det er fordi både hennes og mine barn liker toro-versjonen best, men vi voksne foretrekker jo en skikkelig hjemmelaget en og da særlig i hyggelig lag en helligdag. Anonymous poster hash: ba27b...6ce
Jeg bare lurer, hvordan får du hjemmelaget lasagne til å bli godt? Jeg synes det bare smaker tomat og løk... Surt.. Anonymous poster hash: 13969...555
Da kan du ikke være mye god på kjøkkenet hvis du lager Toro lasagne bedre enn hjemmelaget lasagne. Her lager jeg kun hjemmelaget og fikk fra niesen min "dette er den beste lasagnen jeg noengang har spist". Barna elsker den og voksne elsker den. Anonymous poster hash: fa007...93c
Ååå, sa niesen din det? Er hun vinner av NM i kokkelering? Eller jobber hun på en 4-stjerners michelinrestaurant? Ikke? Hvrfr i huleste kan du tro at hva niesen din sier om din lasagne er viktig på noen måte da? ;)

Anonymous poster hash: 13969...555

Nå lager jeg mat som kun trenger å tilfredsstille familien og evt gjester så var vel det kommentaren siktet til..og mer et svar til hun som mente hjemmelaget smaker kun løk og surt. Hadde alle hjemmelagde lasagner smakt det så hadde nok ikke barn vært glad i det.

Anonymous poster hash: fa007...93c

Skrevet

Platene kan bli litt tørre i kantene om de ikke får ligge litt i varmt vann før de havner i formen.

Lasagne fra Toro burde vært forbudt å servere gjester.

For noe tull! Om det er det man behersker er det da helt ok å servere halvfabrikat. Skal man la være å invitere fordi man kan treffe på en matsnobb som innbiller seg at hns gane er for fin for vanlig mat?

Om man er så kresen får man heller holde seg hjemme!

Anonymous poster hash: f62f8...72d

"Vanlig mat" burde ikke være halvfabrikata.

Anonymous poster hash: fa007...93c

Skrevet

HI spurte hvordan hun kunne få stekt lasagnen, ikke hva dere mener om hennes kokkekunster. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...