Gå til innhold

Har hunden mn mark og er det smittsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner bare bilder av lange marker på nett, men hunden min setter seg ned og drar rumpa mot gulvet i tillegg til at det ser ut som han har sagflis i rumpa. Har tatt det bort og vasket med og gulvet. Det er ikke sagflis noe sted på snøen i hagen der han går så skjønner ikke hvordan det i såfall kommer seg dit, også var det noe helt ytterst på pelsen og noen så langt inn under den tykke underullspelsen at det må jo være noe rart.

Noen som vet om dette er mark og i såfall hvilken type? Bør både ungen, jeg og katta ta kur?

Får jo ikke tak i noen kur før i morgen..

Anonymous poster hash: 165dc...21d
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet ikke om det er det, men når kattene mine har mark så tar ikke vi noe kur. Aldri fått beskjed om det heller, og vi har aldri hatt mark. Vil anta at barnemark ikke er det samme som dyra får

Skrevet

Alle hunder har mark, det er lurt å ta en kur ca en gang i året, men alle markene dør ikke, og det kommer fort tilbake. Det er ikke smittsomt for mennesker, jeg vet ikke om det er det for katt. Du kan bare be om å få en resept på et veterinærkontor, tror ikke du trenger time for hunden. Når den drar rompa bortover gulvet, er det for å tømme analkjertlene, det går over. Du kan også dra til veterinær for å få tømt dem.

Anonymous poster hash: 0636b...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...