Gå til innhold

hvordan tar du skjegget???

Anbefalte innlegg

Hææææ? Er dere menn???

Anonymous poster hash: fc0d7...441

Hææææ? Er du 12???

Anonymous poster hash: 09c84...689

Nei. Er det normalt at friske damer har skjegg?

Anonymous poster hash: fc0d7...441

Tror ikke det er normalt, nei. Hadde jeg fått skjegg tror jeg at jeg hadde tatt en tur til lgen og fått sjekket hormoner ol.
Det er nok ganske vanlig og ofte noe som kommer med alderen. Kvinner med mørk og kraftig hårvekst er nok mer plaget enn lyse kvinner.

Alle har hårvekst over hele kroppen og noen har mer enn andre. Det kan da umulig komme som et sjokk??

Anonymous poster hash: 09c84...689

Jeg vet at alle har hår over hele kroppen, det betyr ikke at jeg ikke hadde lurt dersom jeg plutselig hadde fått skjegg.

Skrev jeg at det kom som et sjokk??? Jeg skrev at jeg ville dratt til legen og sjekket hormoner, siden jeg aldri har hatt sjegg, og heller ikke har kraftig håvekst på resten av kroppen.

Har du virkelig ikke sett kvinner med hårvekst i ansiktet? Ikke engang kvinner fra Pakistan, India osv?

Det er en grunn til at midler for å fjerne uønsket hårvekst er en stor industri.

For ordens skyld: jeg har vært hos lege med problemet. Svar: dette er HELT normalt, og vil man fjerne det med laser e.l må man dekke det selv. Nettopp fordi problemet er så utbredt at det vil koste samfunnet for mye om det offentlige skal dekke behandling.

Så ble du litt mer opplyst i dag og.

Anonymous poster hash: b2747...694

Fortsetter under...

Jeg har nok alltid hatt mer hårvekst enn de fleste, og det har blitt verre med åra. Hvis jeg ikke fjerner det, har jeg feks kjønnshår på absolutt hele magen, altså opp til navlen, men ikke bar en stripe, hele magen, pluss en stripe opp mot mellom brystene. Og lange svarte hår rundt brystvortene, i tillegg til i ansikt og alt mulig. Det er bare sånn jeg er, sier legestanden. Ikke noe galt, og ikke noe å gjøre med bortsett fra å fjerne. Har blitt sjekket opp og ned.

Det er bare en sånn urettferdig ting, som at noen har masse kviser, noen er veldig korte, legger på seg lett etc. Epilator har jeg ikke tenkt på, så det er kanskje et tips til meg her. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...