Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Lillebror fikk en sophie giraff bitering til jul, akkurat lik storesøster hadde for to år siden. Tenkte bare vi skulle vaske/koke de gamle biteringene og bruke på ny jeg.Skal sies at jeg ikke er hysterisk på bakterier og sånn da... Men da jeg skulle bytte og fortalte dette sa betjeningen at sånne leker skal ikke gå i arv pga bakterier og sykdom. Kun et salgstriks eller har de rett...? Anonymous poster hash: 33532...b07
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Bakterier hadde jeg ikke brydd meg så mye om. Men biteringer ol har en begrenset holdbarhet, etterhvert vil de bli sprøere og en kan få tygd av biter. Anonymous poster hash: dbe62...82f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Bakterier hadde jeg ikke brydd meg så mye om. Men biteringer ol har en begrenset holdbarhet, etterhvert vil de bli sprøere og en kan få tygd av biter. Anonymous poster hash: dbe62...82f Det har du rett i. Har allerede kastet en for den virket litt sprø og hadde sprekker, men de andre ser og kjennes fine ut så tenkte ikke det var noe problem å bruke de på ny. Anonymous poster hash: 33532...b07
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Bakterier og sykdom et vel ikke det verste, verre at plasten kan sprekke i biter. De små får vel ganske mye inn i munnen av å krabbe rundt på gulvet! Anonymous poster hash: c0f80...4ae
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Det høres hysterisk ut. De lekene som er fine fortsatt skal lillebror få arve. Har selvsagt vasket dem godt! Med storesøster i hus blir det uansett ikke bakteriefritt, så vaskede leker er vel minste problem. Men Sofie giraff var godt tygd på, og hadde blitt litt ødelagt og sprekker opp, så den har vi kasta og lillebror skal få ny når han blir født. Anonymous poster hash: f2d89...267
&KJ& Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Jeg hadde latt han arve med mindre det var veldig mange år i forskjell på dem - da pga sprekker som nevnt over
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Takk for svar😊 Jeg byttet aktuelle bitering, men begynte å tenke litt etter med tanke på andre leker. Men da trenger jeg iallefall ikke tenke på bakteriene ser jeg😊 Anonymous poster hash: 33532...b07
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Kommer an på hvor gammel biteringen er, det. Får du neste barn 5-6 år etter nr 1, kan den vel være litt sprø. Men på bakteriefronten tror jeg det er bare myter. Søsken befenger hverandre med hvert eneste virus uansett....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 babyen her bruker giraffen etter søstra. fire år siden. den virker helt fin, har bare vasket den. har kastet de billige biteringene fra mam, de var sprø. Anonymous poster hash: d52c8...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå