Gå til innhold

Hva fikk du i julegave av jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pleier å få en dag fri i romjula i julegave -men jeg er i permisjon så får ikke benyttet den akkurat i år men har jo fri uansett :P jobber i staten

Anonymous poster hash: 23cee...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Privat.

Fikk Le Creuset støpejernsgryte.

Anonymous poster hash: ec2f9...79c

Skrevet

Jobber privat. Fikk en gave eske med lokalt krydder, te og kaffe. Fikk også en fridag med lønn i romjula og en flott julebord :) Mannen jobber også privat, han fikk julebord, dekket inngang på pub etterpå og to bonger der (dette med partner), en vinflaske og 500kr. :)

Anonymous poster hash: 6b663...ee4

Skrevet

Jobber privat. Fikk en gave eske med lokalt krydder, te og kaffe. Fikk også en fridag med lønn i romjula og en flott julebord :) Mannen jobber også privat, han fikk julebord, dekket inngang på pub etterpå og to bonger der (dette med partner), en vinflaske og 500kr. :)

Guriland-må være små bedrifter ?! Flotte gaver :) mer enn jeg har fått til jul fra NOEN

Skrevet

Billig hodelykt med firmalogo... Hadde vært bedre om pengene gikk til en vemdedig organisasjon, eller del av julebord...

Anonymous poster hash: 1fd7a...4e4

Gjest Antarctica
Skrevet

Fra min ene arbeidsgiver, fylkeskommunen fikk jeg - hold dere fast - en julestjerne! Fin rød en. Ga den videre til noen som klarer å holde planter i live...

Fra øvrige oppdragsgivere fikk jeg en plante/juleoppsats med en seiglivet sukkulente midt i (de kjenner meg...) og et nydelig smykke, et par votter og en 7.sans.

Skrevet

Guriland-må være små bedrifter ?! Flotte gaver :) mer enn jeg har fått til jul fra NOEN

Små bedrifter begge deler. Den jeg jobber i sliter med økonomien så hadde ikke forventet å få noe som helst. Veldig koselig overraskelse :)

Skrevet

Privat, fikk 15.000 kr + vin og sjokolade.

Anonymous poster hash: 8d65f...cdf

Skrevet

De gav penger til et veldedig formål, men vi fikk en kjempeflott julelunch, to buketter tulipaner og et kort fra nærmeste leder med "takk for god innsats...". Greit nok det synes jeg:)

Skrevet

Jobber privat, fikk gavekort på 1000kr samt hurtiglader med logo på, helt supert!

Skrevet

kommunal jobb, fikk mateske med masse godt og et deilig teppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...