det er berre mordi Skrevet 27. desember 2014 #26 Skrevet 27. desember 2014 Fekk vel ønske om god jul på lønnslippen den 12, men ellers fint lite. Trur ikkje eg har fått noko nokongong heller. Kommuneansatt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #27 Skrevet 27. desember 2014 Fikk i år som i fjor en e post fra ledelsen hvor det sto god jul og takk for innsatsen. Jobber på Ahus som sykepleier. Anonymous poster hash: d9895...597 Aha! Jeg jobber på ahus, men er i permisjon. Regnet med at det var det som var juleoppmerksomheten i år også, siden jeg ikke hadde hørt noe. Synes det er like greit med den mailen fremfor de, unnskyld uttrykket, rævva gavene vi har fått tidligere år. Bare synd å bruke pengene på slikt som ingen bruker likevel synes jeg. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Hehe da går du ikke glipp av noe 😜. Hva har dere fått tidligere? Kan huske vi fikk to kinobilletter for 2-3år siden. Ellers har det ikke vært noe de fem årene jeg har vært der (tror jeg)😉😉. På Aker sykehus fikk vi EN julekule til å ha på treet, da måtte jeg le 😉 Anonymous poster hash: d9895...597
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #28 Skrevet 27. desember 2014 5 % av årslønnen pluss en kasse vin. Anonymous poster hash: 7df98...c99
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #29 Skrevet 27. desember 2014 Gavekort på 1000,- og julebord med fri flyt av alkohol og underholdning. Anonymous poster hash: 3553a...9d0
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #30 Skrevet 27. desember 2014 Fikk i år som i fjor en e post fra ledelsen hvor det sto god jul og takk for innsatsen. Jobber på Ahus som sykepleier. Anonymous poster hash: d9895...597 Aha! Jeg jobber på ahus, men er i permisjon. Regnet med at det var det som var juleoppmerksomheten i år også, siden jeg ikke hadde hørt noe. Synes det er like greit med den mailen fremfor de, unnskyld uttrykket, rævva gavene vi har fått tidligere år. Bare synd å bruke pengene på slikt som ingen bruker likevel synes jeg. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Hehe da går du ikke glipp av noe . Hva har dere fått tidligere? Kan huske vi fikk to kinobilletter for 2-3år siden. Ellers har det ikke vært noe de fem årene jeg har vært der (tror jeg). På Aker sykehus fikk vi EN julekule til å ha på treet, da måtte jeg le Anonymous poster hash: d9895...597 Ja, det stemmer at vi fikk kinobilletter et år. Det var jo ikke så verst. Et var det et sånt CD-cover med kalenderark i, et ark for hver måned som man skulle bla frem hver måned, med bilder av nye Ahus. Den var kjempefiiin altså. Det har gått mye i gaver i den stilen. Et år fikk vi en kokebok dog. Den var satt sammen av oppskrifter som de ansatte selv hadde sendt inn. Litt corny, men slett ikke så ille lell. Anonymous poster hash: 09c96...f4e
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. desember 2014 #31 Skrevet 27. desember 2014 Har ikke kommet enda siden det er forsinka, men vi får vinglass. Noe jeg syns er tullete siden det for det første er med logo på, og for det andre skrikes det om dårlig råd. Jobber i staten på sykehus. Har fått en blomst av sjefen, og godis av noen kollegaer
skinnfilla Skrevet 27. desember 2014 #32 Skrevet 27. desember 2014 Fikk en gavepose med en rødvin, twist, sørlandschips og en 500-lapp:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #33 Skrevet 27. desember 2014 Jobber på Ahus, vi fikk julekort (med bilder fra seminaret vi var på sist, mange fine bilder) og gave (sjokolade). Anonymous poster hash: e26a2...19e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #34 Skrevet 27. desember 2014 Jobber i videregående skole (mao fylkeskommunen). Fikk fenalår og gavekort på 500kr. Er strålende fornøyd. Og jeg mistenker at kontordama feilberegnet hvor mye vi skulle betale i måneden i kaffepenger i år, slik at det ble et pent overskudd til julegaver. :-) Anonymous poster hash: 2783d...c90
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #35 Skrevet 27. desember 2014 Jobber på Ahus, vi fikk julekort (med bilder fra seminaret vi var på sist, mange fine bilder) og gave (sjokolade). Anonymous poster hash: e26a2...19e Er det sant? Var det fra deres egen avdelings-/seksjonssjef det da? Eller fra sykehuset? Det er jo rart hvis de gjør forskjell på ansatte innad på sykehuset, dersom dette kommer fra ledelsen på sykehuset mener jeg. Håper uansett det var en god sjokolade da. Anonymous poster hash: 09c96...f4e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #36 Skrevet 27. desember 2014 Jobber på Ahus, vi fikk julekort (med bilder fra seminaret vi var på sist, mange fine bilder) og gave (sjokolade).Anonymous poster hash: e26a2...19e Er det sant? Var det fra deres egen avdelings-/seksjonssjef det da? Eller fra sykehuset? Det er jo rart hvis de gjør forskjell på ansatte innad på sykehuset, dersom dette kommer fra ledelsen på sykehuset mener jeg. Håper uansett det var en god sjokolade da. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Fra vår avdelings-overlege. Anonymous poster hash: e26a2...19e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #37 Skrevet 27. desember 2014 Lærling kommunalt. Ikke en døyt, ble ikke bedt på julebord engang Anonymous poster hash: 25580...ef7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #38 Skrevet 27. desember 2014 En teaterbillett.... Anonymous poster hash: 97747...b9c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #39 Skrevet 27. desember 2014 Jobber på Ahus, vi fikk julekort (med bilder fra seminaret vi var på sist, mange fine bilder) og gave (sjokolade).Anonymous poster hash: e26a2...19e Er det sant? Var det fra deres egen avdelings-/seksjonssjef det da? Eller fra sykehuset? Det er jo rart hvis de gjør forskjell på ansatte innad på sykehuset, dersom dette kommer fra ledelsen på sykehuset mener jeg. Håper uansett det var en god sjokolade da. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Fra vår avdelings-overlege. Anonymous poster hash: e26a2...19e Se det! Så utrolig hyggelig da. Alltid kjekt med ledere som setter pris på en. Anonymous poster hash: 09c96...f4e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #40 Skrevet 27. desember 2014 Fikk i år som i fjor en e post fra ledelsen hvor det sto god jul og takk for innsatsen. Jobber på Ahus som sykepleier. Anonymous poster hash: d9895...597 Aha! Jeg jobber på ahus, men er i permisjon. Regnet med at det var det som var juleoppmerksomheten i år også, siden jeg ikke hadde hørt noe. Synes det er like greit med den mailen fremfor de, unnskyld uttrykket, rævva gavene vi har fått tidligere år. Bare synd å bruke pengene på slikt som ingen bruker likevel synes jeg. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Hehe da går du ikke glipp av noe . Hva har dere fått tidligere? Kan huske vi fikk to kinobilletter for 2-3år siden. Ellers har det ikke vært noe de fem årene jeg har vært der (tror jeg). På Aker sykehus fikk vi EN julekule til å ha på treet, da måtte jeg le Anonymous poster hash: d9895...597 Ja, det stemmer at vi fikk kinobilletter et år. Det var jo ikke så verst. Et var det et sånt CD-cover med kalenderark i, et ark for hver måned som man skulle bla frem hver måned, med bilder av nye Ahus. Den var kjempefiiin altså. Det har gått mye i gaver i den stilen. Et år fikk vi en kokebok dog. Den var satt sammen av oppskrifter som de ansatte selv hadde sendt inn. Litt corny, men slett ikke så ille lell. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Haha stemmer. Kokeboka hadde jeg glemt 😜. Litt merkelig ja, føltes litt som "reklame" fra jobben egentlig. Vi har flere av de bøkene på avdelingen enda fra folk som ikke gadd å ta den med seg hjem 😜. Anonymous poster hash: d9895...597
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #41 Skrevet 27. desember 2014 Fikk i år som i fjor en e post fra ledelsen hvor det sto god jul og takk for innsatsen. Jobber på Ahus som sykepleier. Anonymous poster hash: d9895...597 Aha! Jeg jobber på ahus, men er i permisjon. Regnet med at det var det som var juleoppmerksomheten i år også, siden jeg ikke hadde hørt noe. Synes det er like greit med den mailen fremfor de, unnskyld uttrykket, rævva gavene vi har fått tidligere år. Bare synd å bruke pengene på slikt som ingen bruker likevel synes jeg. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Hehe da går du ikke glipp av noe . Hva har dere fått tidligere? Kan huske vi fikk to kinobilletter for 2-3år siden. Ellers har det ikke vært noe de fem årene jeg har vært der (tror jeg). På Aker sykehus fikk vi EN julekule til å ha på treet, da måtte jeg le Anonymous poster hash: d9895...597 Ja, det stemmer at vi fikk kinobilletter et år. Det var jo ikke så verst. Et var det et sånt CD-cover med kalenderark i, et ark for hver måned som man skulle bla frem hver måned, med bilder av nye Ahus. Den var kjempefiiin altså. Det har gått mye i gaver i den stilen. Et år fikk vi en kokebok dog. Den var satt sammen av oppskrifter som de ansatte selv hadde sendt inn. Litt corny, men slett ikke så ille lell. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Haha stemmer. Kokeboka hadde jeg glemt . Litt merkelig ja, føltes litt som "reklame" fra jobben egentlig. Vi har flere av de bøkene på avdelingen enda fra folk som ikke gadd å ta den med seg hjem . Anonymous poster hash: d9895...597 Jeg mistet litt trua på boka, da jeg fant oppskrift på suppa fra "sykehusdietten" i den... WTF, liksom. Men så var det den oppskriften på fiskekaker, som en eller annen fra Myre hadde sendt inn. Bestemoren sin oppskrift eller noe. DET har jeg trua på derimot. Så da tok jeg den med hjem gitt. Anonymous poster hash: 09c96...f4e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #42 Skrevet 27. desember 2014 Fenalår - jobbar i fylkeskommunen. Anonymous poster hash: 066cb...1ce
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #43 Skrevet 27. desember 2014 Fikk i år som i fjor en e post fra ledelsen hvor det sto god jul og takk for innsatsen. Jobber på Ahus som sykepleier. Anonymous poster hash: d9895...597 Aha! Jeg jobber på ahus, men er i permisjon. Regnet med at det var det som var juleoppmerksomheten i år også, siden jeg ikke hadde hørt noe. Synes det er like greit med den mailen fremfor de, unnskyld uttrykket, rævva gavene vi har fått tidligere år. Bare synd å bruke pengene på slikt som ingen bruker likevel synes jeg. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Hehe da går du ikke glipp av noe . Hva har dere fått tidligere? Kan huske vi fikk to kinobilletter for 2-3år siden. Ellers har det ikke vært noe de fem årene jeg har vært der (tror jeg). På Aker sykehus fikk vi EN julekule til å ha på treet, da måtte jeg le Anonymous poster hash: d9895...597 Ja, det stemmer at vi fikk kinobilletter et år. Det var jo ikke så verst. Et var det et sånt CD-cover med kalenderark i, et ark for hver måned som man skulle bla frem hver måned, med bilder av nye Ahus. Den var kjempefiiin altså. Det har gått mye i gaver i den stilen. Et år fikk vi en kokebok dog. Den var satt sammen av oppskrifter som de ansatte selv hadde sendt inn. Litt corny, men slett ikke så ille lell. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Haha stemmer. Kokeboka hadde jeg glemt . Litt merkelig ja, føltes litt som "reklame" fra jobben egentlig. Vi har flere av de bøkene på avdelingen enda fra folk som ikke gadd å ta den med seg hjem . Anonymous poster hash: d9895...597 Jeg mistet litt trua på boka, da jeg fant oppskrift på suppa fra "sykehusdietten" i den... WTF, liksom. Men så var det den oppskriften på fiskekaker, som en eller annen fra Myre hadde sendt inn. Bestemoren sin oppskrift eller noe. DET har jeg trua på derimot. Så da tok jeg den med hjem gitt. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Haha såpass ja. Jeg har den bare stående i hylla på kjøkkenet fordi den pyntes opp litt😜. Har ikke åpnet den eller de andre kokebøkene siden jeg fikk de😉. Gubben og svogeren fikk flotte turkofferter, verktøy av den dyre sorten samt gavekort 😉. Litt forskjell fra oss kan du si😜😜 Anonymous poster hash: d9895...597
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #44 Skrevet 27. desember 2014 Fikk i år som i fjor en e post fra ledelsen hvor det sto god jul og takk for innsatsen. Jobber på Ahus som sykepleier. Anonymous poster hash: d9895...597 Aha! Jeg jobber på ahus, men er i permisjon. Regnet med at det var det som var juleoppmerksomheten i år også, siden jeg ikke hadde hørt noe. Synes det er like greit med den mailen fremfor de, unnskyld uttrykket, rævva gavene vi har fått tidligere år. Bare synd å bruke pengene på slikt som ingen bruker likevel synes jeg. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Hehe da går du ikke glipp av noe . Hva har dere fått tidligere? Kan huske vi fikk to kinobilletter for 2-3år siden. Ellers har det ikke vært noe de fem årene jeg har vært der (tror jeg). På Aker sykehus fikk vi EN julekule til å ha på treet, da måtte jeg le Anonymous poster hash: d9895...597 Ja, det stemmer at vi fikk kinobilletter et år. Det var jo ikke så verst. Et var det et sånt CD-cover med kalenderark i, et ark for hver måned som man skulle bla frem hver måned, med bilder av nye Ahus. Den var kjempefiiin altså. Det har gått mye i gaver i den stilen. Et år fikk vi en kokebok dog. Den var satt sammen av oppskrifter som de ansatte selv hadde sendt inn. Litt corny, men slett ikke så ille lell. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Haha stemmer. Kokeboka hadde jeg glemt . Litt merkelig ja, føltes litt som "reklame" fra jobben egentlig. Vi har flere av de bøkene på avdelingen enda fra folk som ikke gadd å ta den med seg hjem . Anonymous poster hash: d9895...597 Jeg mistet litt trua på boka, da jeg fant oppskrift på suppa fra "sykehusdietten" i den... WTF, liksom. Men så var det den oppskriften på fiskekaker, som en eller annen fra Myre hadde sendt inn. Bestemoren sin oppskrift eller noe. DET har jeg trua på derimot. Så da tok jeg den med hjem gitt. Anonymous poster hash: 09c96...f4e Haha såpass ja. Jeg har den bare stående i hylla på kjøkkenet fordi den pyntes opp litt. Har ikke åpnet den eller de andre kokebøkene siden jeg fikk de. Gubben og svogeren fikk flotte turkofferter, verktøy av den dyre sorten samt gavekort . Litt forskjell fra oss kan du si Anonymous poster hash: d9895...597 Jeg er litt over snittet interessert i matlaging, så måtte jo selvsagt se på hva folk hadde sendt inn. Var helt overrasket over at jeg ikke hadde fått med meg forespørselen om å sende inn oppskrifter, for da hadde jeg selvsagt bidratt selv også. Mannen min jobber i en stor norsk bedrift, delvis privat og delvis offentlig. De får heller ingen julegave, så vi er ikke spesielt opptatt av det. Han får dog noen saftige bonuser da, så vi klager ikke for å si det sånn. Anonymous poster hash: 09c96...f4e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #45 Skrevet 27. desember 2014 Staten. Vi fikk fri med lønn to dager i jula. Det er en lokal "understanding", ikke nedfelt i noen avtale. Anonymous poster hash: 9ce8e...698
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #46 Skrevet 27. desember 2014 Kommunalt. Fikk null og niks..Tidligere år fikk vi en (1) kinobillett Anonymous poster hash: 3b190...458
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #47 Skrevet 27. desember 2014 Oppsigelse grunnet langvarig deltidssykemelding... Anonymous poster hash: c6dee...d84
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #48 Skrevet 27. desember 2014 1000 kr Anonymous poster hash: a3f23...5f7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #49 Skrevet 27. desember 2014 Jobber på et rehabiliteringssenter. Fikk dekket julebord og ei flaske vin:) tidligere jobbet i det offentlige så veldig fornøyd med å få gave! Anonymous poster hash: 4687c...58d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #50 Skrevet 27. desember 2014 Jobber med forsikring, fikk VISA gavekort på kr 600,- Anonymous poster hash: bcf29...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå