lovelyme Skrevet 27. desember 2014 #1 Del Skrevet 27. desember 2014 Har en liten kar som hoster litt, spesielt etter han har lagt seg for natten å våkner for mat hoster han endel.. Har på en måte slike hostekuler.. Endt i gulp/oppkast 2 ganger i natt. Virker ikke plaget utover dette å har ingen feber. Bør jeg gjøre noe ifht evt medisiner eller bør jeg reise på legevakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tromsøjenta Skrevet 27. desember 2014 #2 Del Skrevet 27. desember 2014 Så lenge han er i god allmenntilstand, ikke virker utslitt eller som om han strever med å puste, trenger du nok ikke dra til legen. Jeg vet ikke om gulp kom i forbindelse med hoste, men det er ikke uvanlig at babyer og små barn hoster så de spyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tromsøjenta Skrevet 27. desember 2014 #3 Del Skrevet 27. desember 2014 Barn kan forresten få slimløsende hostesaft, men ikke hostedempende. Det er en grunn til at de hoster, oftest slim som skal opp av luftveiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 27. desember 2014 Ok. Nei han er i superform ellers ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Del Skrevet 27. desember 2014 Hoste er jo ikke farlig i seg selv. Er jo bare bra at babyen får opp det som ikke skal være der:) Så lenge han ikke har feber og allmenntilstanden er bra, gjør du ikke noe. Som egensjekk kan du sjekke om han har inndragninger under ribbeina og i halsgropen eller puster unormalt raskt/tregt. Anonymous poster hash: 0e809...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå