Spire nr3 i magen=) Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Har oul 7 januar og har startet nedtellingen;-) har ikke hatt tidlig ul, men magen er allerede stor så mannen og søstern min mistenker tvillinger! Jeg har en datter på 11mnd som hadde en tvilling som sluttet å utvikle seg i uke 7. Har egentlig alltid ønsket meg tvillinger (kall meg gjerne gal) men yngste er bare 16-17mnd når jeg har termin så tanken på tvillinger skremmer meg denne gangen.. ser fram til oul med en skrekkblandet fryd;-) flere som snart har oul? :-)
Paeonia Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Jg har også OUL den 7.jan Men her vet vi at det bare er en, har vært på flere ultralyder allerede pga litt utfordringer så langt i svangerskapet. Men gleder meg veldig til å så knøttet igjen
Chloe30 Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Hadde OUL i november og magen var stor/ livmoren høyt oppe, mistenkte selv at det kanskje kunne være tvillinger. Vi har ingen i familien med tvillinger, så håpet på at det bare var en .....men der var det 2 gitt! Har også 2 barn fra før, men min yngste er "stor", fylt 6 år nå Blir spennende å følge med på hvordan det går på OUL for deg, spire nr 3 i magen Min mage nå er like stor som da jeg var til termin med mine 2 andre barn, og jeg har litt over 3 mnd igjen til termin ....
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Skal på oul på nyttårsaften, jeg mistenkte også tvillinger men fikk bekreftet på tidlig ul at det kun er en <3
Frufluffy Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Skal på ul 5. januar så har begynt å glede meg Så spennende å lure på om det er to da! Min kusine var også stor og var overbevist om to, men hadde bare en. Tror mange egentlig ønsker seg tvillinger, det er jo litt eksotisk. Mannen har alltid ønsket seg deg, men nå venter jeg nr 4 og da tror jeg at jeg hadde daua litt om det var to
Frufluffy Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Hadde OUL i november og magen var stor/ livmoren høyt oppe, mistenkte selv at det kanskje kunne være tvillinger. Vi har ingen i familien med tvillinger, så håpet på at det bare var en .....men der var det 2 gitt! Har også 2 barn fra før, men min yngste er "stor", fylt 6 år nå Blir spennende å følge med på hvordan det går på OUL for deg, spire nr 3 i magen Min mage nå er like stor som da jeg var til termin med mine 2 andre barn, og jeg har litt over 3 mnd igjen til termin .... Hvor gammel er din eldste? husker deg tror jeg fra 08 for jeg har også en 6åring og eldste min er 8. Hadde Herkules som nick
Spire nr3 i magen=) Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2014 Skal oppdatere etter oul jeg;-) er bare 10 dager igjen og jeg håper tiden går fort:-D
Chloe30 Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Hadde OUL i november og magen var stor/ livmoren høyt oppe, mistenkte selv at det kanskje kunne være tvillinger. Vi har ingen i familien med tvillinger, så håpet på at det bare var en .....men der var det 2 gitt! Har også 2 barn fra før, men min yngste er "stor", fylt 6 år nå Blir spennende å følge med på hvordan det går på OUL for deg, spire nr 3 i magen Min mage nå er like stor som da jeg var til termin med mine 2 andre barn, og jeg har litt over 3 mnd igjen til termin .... Hvor gammel er din eldste? husker deg tror jeg fra 08 for jeg har også en 6åring og eldste min er 8. Hadde Herkules som nick Min eldste har akkurat fylt 9 år! født i desember 05
Frufluffy Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Da var jeg også på Bim , eldste er aug06 så ble gravid i slutten av 05 etter SA i begynnelsen av 05
Spire nr3 i magen=) Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2015 Vært på oul og der var det EN gutt:-D hehe :-D magefølelsen stemte gitt;-) har to jenter fra før så blir nytt og spennende med en gutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå