Gå til innhold

Du vet du er gravid når...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når du ikke tåler lukten av hverken mannen din eller barna dine stakkars familien min

Og når Pepsi Max og sjokolade plutselig gjør en sinnsykt kvalm....

Å herregud, kvalm av PMax?? Det hadde vært krise!!!! :sjokkert:

Blir ikke kvalm av pepsi max, men de siste ukene har den smakt dritt! Går i solo og sprite her for tiden...

Annonse

Når du ikke tåler lukten av hverken mannen din eller barna dine stakkars familien min

Og når Pepsi Max og sjokolade plutselig gjør en sinnsykt kvalm....

Signerer, begge her... Sjokolade og pepsi max gjør meg kvalm... Samt lukten av mannen OG ungene mine :/

..når du holder pusten hver gang du åpner kjøleskapet for ellers brekker du deg av lukten s(som mannen ikke kjenner...)

Og..

...når du brekker deg hver gang du skal pusse de bakerste tennene!

Tannpuss er ikke noe særlig når jeg er gravid!

... Når du blir kvalm av å være sulten, kvalm av å være mett, kvalm av at du spiser noe du trodde du hadde lyst på, kvalm av å bøye seg for fort eller endre liggestilling, kvalm av tanken på at du skal på jobb i morgen, kvalm av lukter som ingen andre lukter... Blir gal av å være kvalm.. 😷

... Når du blir kvalm av å være sulten, kvalm av å være mett, kvalm av at du spiser noe du trodde du hadde lyst på, kvalm av å bøye seg for fort eller endre liggestilling, kvalm av tanken på at du skal på jobb i morgen, kvalm av lukter som ingen andre lukter... Blir gal av å være kvalm.. 😷

Signerer denne! Plagsomt :/

... Når du blir kvalm av å være sulten, kvalm av å være mett, kvalm av at du spiser noe du trodde du hadde lyst på, kvalm av å bøye seg for fort eller endre liggestilling, kvalm av tanken på at du skal på jobb i morgen, kvalm av lukter som ingen andre lukter... Blir gal av å være kvalm..

Åh, sånn har jeg det også!!

Der fikk du sagt det 😊 slår med på denne 😩

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...