Gå til innhold

Hva koster hel kalkun, og hvor er den billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: b50d7...b7b

Skrevet

Sjekk nettsidene til coop, meny, kiwi o.l., så finner du utav d! Sikkert på tilbud et sted nå :)

Dersom du ikke MÅ ha en hel kalkun, så hadde jeg mye heller kjøpt kalkunbryst (ferdig i stekepose, saftig og godt)

Just saying ;)

Anonymous poster hash: 61bee...7fe

Skrevet

20-30 kr pr kg.

De fleste matvare har nok enda.

Anonymous poster hash: b0915...5d0

Skrevet

Sjekk nettsidene til coop, meny, kiwi o.l., så finner du utav d! Sikkert på tilbud et sted nå :)

Dersom du ikke MÅ ha en hel kalkun, så hadde jeg mye heller kjøpt kalkunbryst (ferdig i stekepose, saftig og godt)

Just saying ;)

Anonymous poster hash: 61bee...7fe

Okei😊

Har aldri laget hel kalkun før, og har såå lyst å prøve😬

Skrevet

20-30 kr pr kg.

De fleste matvare har nok enda.

Anonymous poster hash: b0915...5d0

Takk😊

Skrevet

Coop hadde til 17 kr kg før jul. Må si jeg foretrekker hel kalkun, mye saftigere enn bryst, stekepose eller ei... I tillegg koker jeg kraft til saus på innmaten som er med. Blir beste sausen man får.

Anonymous poster hash: 903e9...df6

Skrevet

Coop hadde til 17 kr kg før jul. Må si jeg foretrekker hel kalkun, mye saftigere enn bryst, stekepose eller ei... I tillegg koker jeg kraft til saus på innmaten som er med. Blir beste sausen man får.

Hvilken coop var det?

Obs, extra, marked..

Skrevet

Kjøp den fra Stange. 99 kr per kg hos Rema. Ja, dyrere enn den veksthormonoppforede kalkunen til Prior, men da er du iallefall sikret at kalkunen har hatt et fint liv. 😊

Anonymous poster hash: 15ac5...d76

Skrevet

Kjøp den fra Stange. 99 kr per kg hos Rema. Ja, dyrere enn den veksthormonoppforede kalkunen til Prior, men da er du iallefall sikret at kalkunen har hatt et fint liv. 😊

Jeg har desverre ikke råd til det.. Derfor jeg er ute etter å få tak i billigst mulig.

Skrevet

17 kr på copp obs nå før jul så jeg. Velger du en til ca. 5 kg blir det 85 kr.

Anonymous poster hash: 3d450...0c8
Skrevet

Kjøp den fra Stange. 99 kr per kg hos Rema. Ja, dyrere enn den veksthormonoppforede kalkunen til Prior, men da er du iallefall sikret at kalkunen har hatt et fint liv.

Hadde tenkt å si det samme!! Mindre antibiotika, bedre liv for dyrene og bedre kjøtt :)

Skrevet

Hvilken coop var det?

Obs, extra, marked..

Obs

Anonymous poster hash: 34c3d...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...